ČSOB a Poštovní spořitelna od 17. února zvyšuje výnos termínovaného vkladu na dvanáct měsíců na 1,4 procenta a termínovaného vkladu na šest měsíců na 1,1 procenta ročně. ČSOB vedle toho výrazně zvyšuje i sazbu na tříměsíčním termínovaném vkladu, a to na rovné 1 procento ročně. Stejné roční zhodnocení je možné získat i na spořícím účtu.
„ČSOB dlouhodobě nabízí atraktivní a konkurenceschopné spořicí produkty pro všechny skupiny klientů. Naši nabídku nyní ještě vylepšujeme. Pro klienty, kteří se zajímají i o investování máme Duo profit, který kombinuje výhody spořicího účtu a investování do podílových fondů, s akční úrokovou sazbou 3,0 procenta na jeden rok,“ uvedl Miroslav Zetek z ČSOB.
Výnos termínovaného vkladu na dvanáct měsíců doposud činil 1,3 procenta, termínovaného vkladu na šest měsíců 0,9 procenta a tříměsíčního termínovaného vkladu 0,01 procenta. Spořicí účet má nejvýhodnější jednoprocentní zhodnocení při zůstatku od půl milionu korun. Sazba jedno procento se pak vztahuje na celý zůstatek až do jednoho milionu korun.
ČSOB a NejBusiness.cz
15. února 2020
Celkem 18 969 provedených kontrol, 5 595 udělených pokut v celkové výši 468 994 500 korun, ale i 1 934...
První vysokorychlostní trať v České republice uspěla v procesu posouzení vlivů na životní prostředí (EIA)...
Členské firmy Asociace podniků českého železničního průmyslu - ACRI letos nabízejí stovky pracovních míst,...
Společnost Samsung Electronics oznámila, že uzavřela dohodu o převzetí veškerých akcií skupiny FläktGroup,...
Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...
Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...
Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...
V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...