Volkswagen Financial Services vychází vstříc potřebám digitální generace klientů


Volkswagen Financial Services vychází vstříc potřebám digitální generace klientů

Předplacení servisu z mobilu, schválení úvěru on-line, spolehlivá asistence na cestách nebo komplexní online správa firemní flotily – to jsou příklady nového standardu služeb, kterými Volkswagen Financial Services odstartoval období transformačních změn, které reagují na dynamicky měnící se potřeby dnešních zákazníků.

Orientaci společnosti na nové technologie, inovace a plně digitalizované služby potvrzuje využití robotů při administrativě smluv, ale například také připravovaná první generace mobilní aplikace. Cílem je nejen vyšší komfort a lepší zákaznická zkušenost, ale i akceschopnost a stabilní zisk, které i v budoucnu potvrdí vedoucí postavení Volkswagen Financial Services na trhu financování automobilů.

Do éry, v níž digitalizace prodejních a servisních kanálů hraje čím dál větší roli, vstupuje Volkswagen Financial Services s téměř třemi sty tisíci aktivních smluv (téměř 148 tisíc nových smluv za rok 2018) a obratem atakujícím 11 miliard korun. Kromě základního financování automobilů, kdy každý třetí koncernový vůz, který jezdí na českých silnicích, je financován právě prostřednictvím Volkswagen Financial Services, se společnosti daří i na poli pojistných produktů.

Počet uzavřených smluv roste třetí rok po sobě, a to nejen v kategorii klasického pojištění motorových vozidel, ale i v rámci dalších typů, jako je například pojištění pořizovací ceny vozu (GAP) nebo pojištění platebních povinností (PPP). Další růst má podpořit právě orientace na automatizaci a digitalizaci klientského servisu, která bude znamenat větší klientský komfort a spokojenost s kvalitou a rozsahem služeb.

„Aktuální nabídka digitálních služeb je určena všem typům klientů – jednotlivcům, podnikatelům i správcům firemních flotil. Novinky se netýkají pouze nových smluv. Stávající klienti například budou moci odkudkoli nahlížet do svých produktů, které u Volkswagen Financial Services mají."

"Přes internet bude možné snadno sjednat pojištění nebo pořídit Servisní balíček a předplatit si tak pokrytí výdajů na servis nového auta v prvních 5 letech. Ještě lepší uživatelský komfort a snadnější komunikaci budou garantovat nové webové stránky, které bude možné flexibilně upravovat a vylepšovat dle příštích individuálních potřeb, chování a reakcí uživatelů – potenciálních i stávajících klientů,“ popisuje novinky Vratislav Strašil, jednatel společnosti Volkswagen Financial Services.

Čas a starosti ušetří i aplikace

Atraktivní možnosti digitální interakce s klienty nabídne i vyvíjená mobilní aplikace. Klienti tak budou mít stále při sobě údaje, které mají obvykle uložené doma ve složkách. V momentě, kdy se řidiči dostanou do nesnází často nevědí, jaké služby mají zaručené smlouvou – tedy na jaké asistenční služby mají při nehodě nebo poruše nárok. Aplikace jim okamžitě zpřístupní informace, které by jinak složitě zjišťovali telefonováním se svými blízkými nebo pojišťovnou.

Přímo z auta bude možné nahlásit i pojistnou událost. Mobilní aplikace také upozorní zákazníka na blížící se konec smlouvy, aby měl dost času zvážit své možnosti a objednat nový vůz včas bez několikaměsíčního čekání. Pohodlí, přehlednost a snadné používání jsou při vývoji nové zákaznické aplikace těmi hlavními atributy.

„Rozvoj digitálních inovací nám umožňuje dál držet krok se stále měnícími se požadavky a přáními klientů. Ti si instinktivně vybírají služby s výraznou přidanou, nebo novou hodnotou. Úspěšný digitální produkt tak musí jednoznačně usnadňovat lidem život, musí přijít za klientem, nikoli zákazník za produktem. Abychom udrželi vysokou úroveň poskytovaných služeb, neustále také pracujeme na zjednodušení a urychlení interních procesů. Digitalizace interních procesů je nezbytný předpoklad pro plně digitální komunikaci s našimi zákazníky,“ dodává Jiřina Tapšíková, jednatelka společnosti Volkswagen Financial Services.


Psát příspěvky smějí jen přihlášení
Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

8. března 2024

Na Slovensku uvedli do provozu největší smart bateriové úložiště nahrazující fosilní zdroje

V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...

3. března 2024

Zaměstnanci Penny si znovu přilepší

Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...

2. března 2024

AČCKA: Cestující autem tvoří 13 % rezervací u CK/CA

Na letní dovolenou do zahraničí cestují čeští turisté nejčastěji autem (48 %), dále letecky (41 %),...

Reklama

Page generated in 1.273 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál