Učte se od nejlepších firem na světě. Co stojí za jejich úspěchem?

Učte se od nejlepších firem na světě. Co stojí za jejich úspěchem?

Proč jsou některé firmy úspěšnější než jiné? Stojí za tím nějaká strategie, nebo je to jednoduše jen o tom mít trochu toho štěstí na své straně? Vybrali jsme pro vás 6 světových gigantů, jejichž úspěchem se můžete inspirovat.

 

Amazon: S trpělivostí nejdál dojdeš

Firma v roce 1994 založil Jeff Bezos. Internetových obchodů je jako hub po dešti, jak je tedy možné, že zrovna Amazon zaznamenal tak obrovský úspěch, když se původně zabýval jen prodejem knih? Díky opakovaným investicím společnost každým rokem rostla. Právě v tomto případě se vyplatila velká trpělivost a reinvestice zisku.

 

Facebook: Hledej způsob, jak věci zpeněžit

Už v minulosti se sociální sítě jako je MySpace ptaly, jestli by bylo někdy možné zpeněžit publikum. Facebooku se to povedlo. Nejprve získal obrovský počet uživatelů po celém světě a následně umožnil více než 5 milionům globálních společností inzerovat na svých stránkách. Co z toho vyplývá? Monetizace prostřednictvím marketingu může fungovat dobře, když věci uděláte správně.

 

Alibaba: Nakup levně, prodej dráž

Čínská nadnárodní společnost byla založená v roce 1999. Tento gigant provozuje rozmanité spektrum podniků po celém světě a podniká v mnoha různých oblastech. Produkty společnosti Alibaba najdete na každé e-commerce platformě po celém světě.
Vždy tu koupíte levnější alternativu k produktům, které nabízejí nejúspěšnější a nejznámější značky. Alibabě se jednoduše daří nakupovat za málo a prodávat s vysokou přirážkou tak, aby cena pro zákazníka byla pořád velmi výhodná.

 

Booking.com: Někdy se vyplatí dělat prostředníka

Booking patří k nejúspěšnějším internetovým stránkám pro rezervaci cestování. Najdete tu kolem 28 milionů nabídek ubytování ve 229 zemích po celém světě. Firma nabízí 43 jazykových mutací a denně na platformě proběhne kolem 1,5 milionu rezervací.

Co si můžete odnést od této světoznámé a úspěšné firmy? Někdy se vyplatí, když figurujete jako prostředník – a v cestování to platí dvojnásob.

 

eBay: Snaž se přijít na to, co tvoji zákazníci skutečně potřebují

Hledáte něco speciálního, retro nebo zkrátka jen cenově velmi výhodného? Něco jiného naopak nabízíte k prodeji? Tajemství eBay tkví v uživatelsky velmi přívětivé platformě a masivním výběru zboží všeho druhu. Vzbuďte důvěru a řešte reálné potřeby svých zákazníků.

 

Netflix: Nebojuj se změnou, přizpůsob se

V 90. letech byl Netflix založen za účelem fyzického doručování DVD k půjčení do domácností. Potom, co se dévédéčka stala doslova přežitkem, čelil Netflix kolapsu. Jenže i během této krize se dokázal vzpamatovat a pružně reagovat. Začal fungovat jako online streamingová služba a dnes produkuje své vlastní firmy a seriály. Když přijde čas na změnu, nebojujte s ní, přizpůsobte se.

 

Zaujalo vás podnikání těchto firem? Jestli vás láká podnikání, není nic jednoduššího než začít právě teď. A to doslova. Kupte si firmu na prodej a podnikejte už za 24 hodin. Pohodlnější a rychlejší způsob, jak začít podnikat, nenajdete. Tak ukažte, co ve vás je a konečně začněte být svými vlastními pány.

 

Datum

5. srpna 2019

Page generated in 2.2399 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál