Conectart hlásí v meziročním srovnání 57% nárůst obratu


Conectart hlásí v meziročním srovnání 57% nárůst obratu

Obratem 329 milionů korun skončilo v roce 2018 hospodaření společnosti Conectart, největšího a nejrychleji rostoucího kontaktního centra v ČR. V porovnání s předchozím rokem jde o nárůst 57 %. Stojí za ním organický růst i úspěšně realizované akvizice. Výsledky ukazují sílící poptávku po službách callcenter, progres zažívají nehlasové komunikační kanály klientů v podobě webchatů, whatsappu nebo emailu.

Zatímco v roce 2017 dosáhl Conectart obratu ve výši 210 milionů korun, v minulém roce už to bylo o 119 milionů korun více. Z jedné poloviny jde o organický růst, k druhé přispěly akvizice. Meziroční výsledky ukázaly, že sílí poptávka po službách zajištění zákaznické péče, kam spadají zákaznické linky a zákaznická kontaktní centra. V současné době vzrostl podíl nově poptávaných služeb v této oblasti z původních 34 % na 53 %.

„Předpokládáme, že tento trend bude pokračovat. Firmy hledají způsob, jak zajistit výjimečnou zákaznickou péči za optimální náklady. A zde hraji stabilní poskytovatelé outsourcingu kontaktních center nenahraditelnou roli. Svůj význam má i nedostatek pracovníků zákaznických linek, který se začíná u některých firem projevovat. Ty pak hledají řešení u kontaktních center s velkou kapacitou jako je Conectart. Kontaktní centrum zajišťuje nejen provoz celého kontaktního centra. ale hlavně je schopno se snadno vyrovnávat s dynamicky se měnícím počtem hovorů, emailů, chatů, během pracovního dne,“ komentuje Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart.

Z aktuálních statistik vyplývá, že určitý boom zažívají nehlasové interakce typu emaily a chaty. V prvním kvartálu 2019 došlo k nárůstu jejich počtu v zákaznických centrech z původních 9,7 % na 13,1 %. Tento posun je podle Petra Studničky způsoben několika vlivy: „Prvním z nich je obecný posun zákazníků směrem k většímu využívání nehlasové komunikace, jako jsou webchaty, whatsapp, email. Význmný vliv má ale skutečnost, že moderní kontaktní centra zpracovávají požadavky zákazníků v kvalitním omnichannel prostředí, jež jednak zjednodušuje práci agentům a tím minimalizuje chybovat, ale hlavně dovoluje vyřešit požadavky zákazníků rychle a hladce, a tím výrazně zlepšuje zákaznickou zkušenost,“ vysvětluje Petr Studnička.

V současné době pracuje v Conectartu přes 1000 pracovníků, což je téměř o 50 % více než vloni. Úspěšné období potvrzuje i rostoucí síť poboček, díky níž může Conectart lépe využívat specifik lokálních trhů práce a snadněji plnit kapacitní požadavky partnerů. V roce 2018 se podařilo otevřít novou pobočku v Hradci Králové, v současné době tak Conectart funguje v celkem 6 lokalitách.

„Na trhu v české republice bývá oblast outsourcingu kontaktních center dlouhodobě podceňována hlavně z hlediska kvality poskytovaných služeb. Conectart je v této oblasti průkopníkem změny. Inspirujeme se hlavně na britském a německém trhu, které považujeme v evropském kontextu za nejrozvinutější hlavně v oblasti úrovně poskytované zákaznické péče, důrazem na preciznost a procesní řízení. Naše aktivity a poskytování služeb zákazníkům na těchto trzích pak zúročujeme v poskytování služeb doma v Čechách. Z tohoto pohledu je na českém trhu stále velký potenciál k růstu“, uzavírá Studnička.


Psát příspěvky smějí jen přihlášení
Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

8. března 2024

Na Slovensku uvedli do provozu největší smart bateriové úložiště nahrazující fosilní zdroje

V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...

3. března 2024

Zaměstnanci Penny si znovu přilepší

Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...

Reklama

Page generated in 1.2536 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál