Conectart hlásí v meziročním srovnání 57% nárůst obratu


Conectart hlásí v meziročním srovnání 57% nárůst obratu

Obratem 329 milionů korun skončilo v roce 2018 hospodaření společnosti Conectart, největšího a nejrychleji rostoucího kontaktního centra v ČR. V porovnání s předchozím rokem jde o nárůst 57 %. Stojí za ním organický růst i úspěšně realizované akvizice. Výsledky ukazují sílící poptávku po službách callcenter, progres zažívají nehlasové komunikační kanály klientů v podobě webchatů, whatsappu nebo emailu.

Zatímco v roce 2017 dosáhl Conectart obratu ve výši 210 milionů korun, v minulém roce už to bylo o 119 milionů korun více. Z jedné poloviny jde o organický růst, k druhé přispěly akvizice. Meziroční výsledky ukázaly, že sílí poptávka po službách zajištění zákaznické péče, kam spadají zákaznické linky a zákaznická kontaktní centra. V současné době vzrostl podíl nově poptávaných služeb v této oblasti z původních 34 % na 53 %.

„Předpokládáme, že tento trend bude pokračovat. Firmy hledají způsob, jak zajistit výjimečnou zákaznickou péči za optimální náklady. A zde hraji stabilní poskytovatelé outsourcingu kontaktních center nenahraditelnou roli. Svůj význam má i nedostatek pracovníků zákaznických linek, který se začíná u některých firem projevovat. Ty pak hledají řešení u kontaktních center s velkou kapacitou jako je Conectart. Kontaktní centrum zajišťuje nejen provoz celého kontaktního centra. ale hlavně je schopno se snadno vyrovnávat s dynamicky se měnícím počtem hovorů, emailů, chatů, během pracovního dne,“ komentuje Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart.

Z aktuálních statistik vyplývá, že určitý boom zažívají nehlasové interakce typu emaily a chaty. V prvním kvartálu 2019 došlo k nárůstu jejich počtu v zákaznických centrech z původních 9,7 % na 13,1 %. Tento posun je podle Petra Studničky způsoben několika vlivy: „Prvním z nich je obecný posun zákazníků směrem k většímu využívání nehlasové komunikace, jako jsou webchaty, whatsapp, email. Význmný vliv má ale skutečnost, že moderní kontaktní centra zpracovávají požadavky zákazníků v kvalitním omnichannel prostředí, jež jednak zjednodušuje práci agentům a tím minimalizuje chybovat, ale hlavně dovoluje vyřešit požadavky zákazníků rychle a hladce, a tím výrazně zlepšuje zákaznickou zkušenost,“ vysvětluje Petr Studnička.

V současné době pracuje v Conectartu přes 1000 pracovníků, což je téměř o 50 % více než vloni. Úspěšné období potvrzuje i rostoucí síť poboček, díky níž může Conectart lépe využívat specifik lokálních trhů práce a snadněji plnit kapacitní požadavky partnerů. V roce 2018 se podařilo otevřít novou pobočku v Hradci Králové, v současné době tak Conectart funguje v celkem 6 lokalitách.

„Na trhu v české republice bývá oblast outsourcingu kontaktních center dlouhodobě podceňována hlavně z hlediska kvality poskytovaných služeb. Conectart je v této oblasti průkopníkem změny. Inspirujeme se hlavně na britském a německém trhu, které považujeme v evropském kontextu za nejrozvinutější hlavně v oblasti úrovně poskytované zákaznické péče, důrazem na preciznost a procesní řízení. Naše aktivity a poskytování služeb zákazníkům na těchto trzích pak zúročujeme v poskytování služeb doma v Čechách. Z tohoto pohledu je na českém trhu stále velký potenciál k růstu“, uzavírá Studnička.


Psát příspěvky smějí jen přihlášení
Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

27. dubna 2025

SGEF reportuje 36% nárůst financování strojů a technologických zařízení

Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...

25. dubna 2025

Flexibilních kanceláří v Česku už je přes 172 500 metrů čtverečních. A bude jich více i v regionech

Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...

22. dubna 2025

IROP v roce 2024: 2 409 podpořených projektů a investice za 26,5 miliardy korun

Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...

17. dubna 2025

Inspekce práce v loňském roce při kontrolách odhalila téměř 2 tisíce nelegálně pracujících osob

V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...

9. dubna 2025

ABB, Smart View a Keyence otevřely studentům dveře do reálného světa robotiky na RoboVision Hackathonu

ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...

8. dubna 2025

Exportéři hledají nové trhy. Diverzifikace je klíčem ke stabilitě a odolnosti

České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

Reklama

Page generated in 1.298 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál