Snad každému už se při řešení problému přes zákaznické linky stalo, že musel několikrát opakovat a vysvětlovat stejné informace, které již napsal do emailu nebo je sdělil předchozímu operátorovi. Tato skutečnost rozhodně na náladě nepřidá, zvlášť když právě řešíte nějaký problém. O tuto komunikační nedokonalost se začal zajímat lídr českého trhu v kontaktních centrech. Společnost Conectart vyvinula nástroj nesoucí název Omnichannel, technologická novinka šetří čas jak operátorovi, tak se především výrazně zlepší servis poskytovaný zákazníkovi.
Jak Omnichannel funguje v praxi? „Jde o chytré propojení informací o zákazníkovi, které již v minulosti poskytl buď emailem, přes chat, nebo třeba v rámci minulého telefonátu s operátorem a shrnuje de facto všechny informace tak, aby je nemusel znovu danému operátorovi sdělovat. Ten v systému Omnichannel již vidí, na co se zákazník ptal, s čím potřeboval pomoci a co mu již bylo ze strany operátora zodpovězeno. Jde o nástroj velmi efektivní, protože zákazníci u nás skutečně nemusí čtyřikrát dokola opakovat s čím potřebují pomoci, a hlavně mají pocit, že je firma opravdu zná,“ popisuje způsob fungování Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart.
Právě zlepšení zákaznické zkušenosti a její proměna v silný pozitivní zážitek je tématem únorové konference Retail Summit 2019, jejíž jubilejní 25. ročník se bude konat v pražském Clarion Congress Hotel Prague. S technologickou novinkou Omnichannel seznámí účastníky kongresu společnost Conectart, a to ústy svého generálního ředitele. „Naším prvořadým cílem je stále zlepšovat služby, které našim zákazníkům poskytujeme, a proto je důležité bavit se o tom, jak proměnit zákaznickou zkušenost v silný pozitivní zážitek. Naučili jsme se vnímat negativní zkušenosti zákazníků a reagovat na ně. Omnichannel reprezentuje nový směr, který zákazník od zákaznické péče očekává – profesionalitu, připravenost a časovou efektivitu,“ říká Petr Studnička. Jako ředitel české a středoevropské špičky v této oblasti bude i prezentovat na již zmíněném summitu. V loňském roce se konference účastnilo přes tisícovku posluchačů, letošní ročník se uskuteční ve dnech 4. až 6. února.
Conectart s.r.o. a Nejbusiness.cz
30. ledna 2019
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...