Snad každému už se při řešení problému přes zákaznické linky stalo, že musel několikrát opakovat a vysvětlovat stejné informace, které již napsal do emailu nebo je sdělil předchozímu operátorovi. Tato skutečnost rozhodně na náladě nepřidá, zvlášť když právě řešíte nějaký problém. O tuto komunikační nedokonalost se začal zajímat lídr českého trhu v kontaktních centrech. Společnost Conectart vyvinula nástroj nesoucí název Omnichannel, technologická novinka šetří čas jak operátorovi, tak se především výrazně zlepší servis poskytovaný zákazníkovi.
Jak Omnichannel funguje v praxi? „Jde o chytré propojení informací o zákazníkovi, které již v minulosti poskytl buď emailem, přes chat, nebo třeba v rámci minulého telefonátu s operátorem a shrnuje de facto všechny informace tak, aby je nemusel znovu danému operátorovi sdělovat. Ten v systému Omnichannel již vidí, na co se zákazník ptal, s čím potřeboval pomoci a co mu již bylo ze strany operátora zodpovězeno. Jde o nástroj velmi efektivní, protože zákazníci u nás skutečně nemusí čtyřikrát dokola opakovat s čím potřebují pomoci, a hlavně mají pocit, že je firma opravdu zná,“ popisuje způsob fungování Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart.
Právě zlepšení zákaznické zkušenosti a její proměna v silný pozitivní zážitek je tématem únorové konference Retail Summit 2019, jejíž jubilejní 25. ročník se bude konat v pražském Clarion Congress Hotel Prague. S technologickou novinkou Omnichannel seznámí účastníky kongresu společnost Conectart, a to ústy svého generálního ředitele. „Naším prvořadým cílem je stále zlepšovat služby, které našim zákazníkům poskytujeme, a proto je důležité bavit se o tom, jak proměnit zákaznickou zkušenost v silný pozitivní zážitek. Naučili jsme se vnímat negativní zkušenosti zákazníků a reagovat na ně. Omnichannel reprezentuje nový směr, který zákazník od zákaznické péče očekává – profesionalitu, připravenost a časovou efektivitu,“ říká Petr Studnička. Jako ředitel české a středoevropské špičky v této oblasti bude i prezentovat na již zmíněném summitu. V loňském roce se konference účastnilo přes tisícovku posluchačů, letošní ročník se uskuteční ve dnech 4. až 6. února.
Conectart s.r.o. a Nejbusiness.cz
30. ledna 2019
Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...
Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...
Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...
V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...