Technologická novinka od české firmy výrazně zlepšuje komunikaci se zákazníkem

Technologická novinka od české firmy výrazně zlepšuje komunikaci se zákazníkem

Snad každému už se při řešení problému přes zákaznické linky stalo, že musel několikrát opakovat a vysvětlovat stejné informace, které již napsal do emailu nebo je sdělil předchozímu operátorovi. Tato skutečnost rozhodně na náladě nepřidá, zvlášť když právě řešíte nějaký problém. O tuto komunikační nedokonalost se začal zajímat lídr českého trhu v kontaktních centrech. Společnost Conectart vyvinula nástroj nesoucí název Omnichannel, technologická novinka šetří čas jak operátorovi, tak se především výrazně zlepší servis poskytovaný zákazníkovi.

Jak Omnichannel funguje v praxi? „Jde o chytré propojení informací o zákazníkovi, které již v minulosti poskytl buď emailem, přes chat, nebo třeba v rámci minulého telefonátu s operátorem a shrnuje de facto všechny informace tak, aby je nemusel znovu danému operátorovi sdělovat. Ten v systému Omnichannel již vidí, na co se zákazník ptal, s čím potřeboval pomoci a co mu již bylo ze strany operátora zodpovězeno. Jde o nástroj velmi efektivní, protože zákazníci u nás skutečně nemusí čtyřikrát dokola opakovat s čím potřebují pomoci, a hlavně mají pocit, že je firma opravdu zná,“ popisuje způsob fungování Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart.

Právě zlepšení zákaznické zkušenosti a její proměna v silný pozitivní zážitek je tématem únorové konference Retail Summit 2019, jejíž jubilejní 25. ročník se bude konat v pražském Clarion Congress Hotel Prague. S technologickou novinkou Omnichannel seznámí účastníky kongresu společnost Conectart, a to ústy svého generálního ředitele. „Naším prvořadým cílem je stále zlepšovat služby, které našim zákazníkům poskytujeme, a proto je důležité bavit se o tom, jak proměnit zákaznickou zkušenost v silný pozitivní zážitek. Naučili jsme se vnímat negativní zkušenosti zákazníků a reagovat na ně. Omnichannel reprezentuje nový směr, který zákazník od zákaznické péče očekává – profesionalitu, připravenost a časovou efektivitu,“ říká Petr Studnička. Jako ředitel české a středoevropské špičky v této oblasti bude i prezentovat na již zmíněném summitu. V loňském roce se konference účastnilo přes tisícovku posluchačů, letošní ročník se uskuteční ve dnech 4. až 6. února.

Zdroj informací

Conectart s.r.o. a Nejbusiness.cz

Datum

30. ledna 2019

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen
Page generated in 2.224 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál