Peugeot v ČR v roce 2018 realizoval druhým rokem po sobě rekordní prodejní výsledek. O 1906 vozů překonal předcházející rok a s celkovým nárůstem registrací o 16,3 % se prosadil na klesajícím automobilovém trhu (-3,2 %).
Rok 2018 může značka Peugeot v ČR hodnotit jako po všech stránkách úspěšný. Nejen, že překonala dosavadní rekord (11 663 registrovaných vozů v roce 2017), ale vzdálila se od něj o téměř dva tisíce vozů na celkových 13 569. Podíl značky na trhu v roce 2018 činil 4,82 %, což znamenalo postup o jednu pozici v žebříčku automobilek na 6. místo. V kategorii osobních vozů Peugeot zaznamenal úctyhodný nárůst o 25,3 %, tedy nejvýraznější růst v rámci první dvacítky automobilových značek. Z hlediska lehkých užitkových vozů Peugeot obhájil pozici nejprodávanější značky užitkových vozidel v ČR.
Loni Peugeot v ČR registroval 10 789 osobních vozů, což je o 2176 (25,3 %) více než v roce 2017. Tento skok zajistil Peugeotu v ČR postup o dvě příčky v pořadí automobilek z osmé na šestou pozici. Stejně jako v předcházejícím roce i loni přetrvával značný zájem zákazníků o SUV řadu – modely Peugeot 2008, 3008 a 5008. Ve druhé polovině roku 2018 byl uveden Peugeot Rifter, který se začal důrazně prosazovat v rámci svého segmentu. Velkou pozornost veřejnosti vzbudil také fastback Peugeot 508, což mu vyneslo slibný počet objednávek. Ty se v registracích projeví v letošním roce.
I přes pokles o 8,9 % oproti roku 2017 se značka Peugeot opět dostala do čela pořadí automobilek a druhým rokem po sobě se stala nejprodávanější značkou užitkových vozů na českém trhu. S 2 780 registrovanými vozy obsadila 13,75 % českého trhu LCV.
Za rekordními výsledky značky Peugeot v ČR v uplynulém roce stojí nepřetržitá řada prodejně úspěšných měsíců, kterou završil prosinec s 868 registrovanými vozy a druhým nejlepším podílem na trhu v rámci roku 2018: 5,35 %. Na českém automobilovém trhu, který se v prosinci 2018 propadl o 25,8 %, si značka Peugeot jako jediná z první desítky pořadí automobilek udržela růstovou tendenci (+4,7 %), a to zejména v kategorii osobních vozů, kde realizovala nárůst o 8,7 %.
Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR: „Značka Peugeot v ČR v roce 2018 překonala hranici, kterou jsme v minulých letech považovali za nedosažitelnou. 14 tisíc vozů jsme měli takřka na dosah. Z dvanácti měsíců uplynulého roku jsme v devíti dosáhli růstu, v osmi z nich to bylo v řádu desítek procent. Za každý dílčí úspěch vděčíme důslednému uplatňování naší obchodní politiky, síle prodejní a poprodejní sítě, i atraktivitě a kvalitě našich produktů. Toto náročné prodejní tempo hodláme udržet i v letošním roce. Už 21. ledna spouštíme akční nabídku „7 dní Peugeot“, což rozproudí naše prodeje osobních vozů. Nabídku lehkých užitkových vozů zase posílí nový Peugeot Partner, kterého uvedeme na český trh už 16. ledna.“
P Automobil Import s.r.o. a NejBusiness.cz
16. ledna 2019
Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...
Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...
Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...
V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...