K úspěšnému rozvoji a růstu je potřeba víc než jen dobrý obchodní koncept. Jak může technologický start-up s funkčním produktem získat přístup na globální velkoobchodní a maloobchodní trhy? Společnost METRO a americký maloobchodní řetězec Target spojily své síly s cílem podpořit a investovat do start-upových projektů ve všech fázích vývoje.
Retailový akcelerátor METRO Target, certifikovaný firmou Techstars, proběhne v Berlíně a Minneapolisu a 10 vybraných start-upů stráví v těchto dvou městech celkem 14 týdnů. V rámci toho programu se jim budou věnovat odborníci z nejrůznějších oblastí, získají finanční prostředky ve výši až 120 000 USD a také expertízu společností METRO a Target v oblastech pilotního prodeje, budování prodejní sítě aj. Program odstartuje na začátku května 2019 a vyvrcholí v srpnu na akci Demo Day v Minneapolisu, kde zakladatelé jednotlivých start-upů představí své projekty managementům firem Target, METRO a Techstars a dalším potencionálním investorům.
„Naše společnosti se spojily a vytvořily unikátní program, který nabízí přístup k managementu a prodejní síti dvou globálních hráčů z oblastí velkoobchodu a maloobchodu,“ říká Hansjoerg Sage, generální ředitel Hospitality Digital, dceřiné společnosti METRO, která má na starosti programy podnikatelských akcelerátorů. „Zpětná vazba od účastníků předchozích akcelerátorů nám ukázala, jak cenná je možnost vyzkoušet si jednotlivá řešení v každodenním provozu a v případě úspěchu je uvést na trh. Naším cílem je překlenout propast mezi vytvořením inovace a jejím uplatněním na trhu. Proto investujeme do start-upů, které mají připravené produkty a první příjmy z jejich prodeje. Věříme, že náš nový program přispěje také k rozvoji celého velkoobchodního a maloobchodního sektoru.“
„Vlastní portfolio podnikatelských akcelerátorů nám umožňuje testovat širokou škálu externích inovací, které nám umožňují dále odlišit a vylepšit naši zákaznickou zkušenost,“ říká Minsok Pak, výkonný viceprezident pro strategii a inovace společnosti Target.
Přihlášky do programu můžou podávat start-upy z různých zemí, včetně České republiky, až do 24. února 2019 na www.metro-target-accelerator.com. Program odstartuje na začátku května 2019 a vyvrcholí v srpnu na akci Demo Day v Minneapolisu.
MAKRO Cash&Carry ČR s.r.o. a NejBusiness.cz
23. prosince 2018
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...