CUBIQ je nový produkt Komerční pojišťovny z mezinárodní skupiny Société Générale, vytvořený ve spolupráci s company builderem CreativeDock. Od listopadu 2018 nabízí klientům Komerční pojišťovny možnost pojištění osobních věcí, které v nabídce pojišťoven dosud chybělo.
„Pro Komerční pojišťovnu je tato spolupráce důležitá a inovativní,“ říká o nové službě CUBIQ členka představenstva Komerční pojišťovny Catherine de la Croix. „Umožňuje naší společnosti nabízet na českém trhu řešení pojištění pro přímé zákazníky, které je jedinečné, jednoduché, rychlé, flexibilní a zcela online.“
„Říkali jsme si, že by bylo super, kdyby se s pojišťovnou někdy pojily pozitivní emoce. Lidem chceme pojišťovat to, co je jim blízké a co je pro ně důležité,“ říká ke vzniku projektu jeho šéf Ondřej Slačálek.
CUBIQ cílí zejména na lidi, kteří tráví volný čas aktivně, sportují, cestují nebo mají tvořivé koníčky. Každý si sám vybere, na čem mu záleží, a pojištění si sestaví tak, aby sedlo právě jeho životnímu stylu. CUBIQ pojišťuje dvanáct různých typů věcí. „Největší zájem očekáváme o pojištění smartphonu, notebooku, fotoaparátu a lyží. Kromě toho je zatím možné pojistit tablet, snowboard, kolo, kytaru, brýle, televizi, pračku a ledničku,“ vypočítává Slačálek.
Klient si může „navolit“ až čtyři věci, nové i starší. Každou je možné pojistit až na 50 000 korun. V případě nehody či krádeže pak stačí uvést značku a výrobní číslo a nahrát aktuální fotky věci. „Když se opraví, servis zaplatíme. Když klient o danou věc přijde úplně, proplatíme její cenu, jaká by byla, kdyby si kupoval novou,“ upřesňuje šéf projektu.
Jednotlivé věci se dají pojistit na jakoukoliv dobu, nejméně však na měsíc. Klient je může z pojištění průběžně odebírat, přidávat je nebo měnit tak, aby za nic neplatil zbytečně. Například lyže nebo snowboard si může pojistit pouze na zimní sezonu, kolo zase jen na letní. To je na trhu zatím unikát.
Jedinečné služby nabízí CUBIQ i v dalších ohledech. Například notebook se sice dá běžně pojistit i v rámci domácnosti, jenže takové pojištění přestane platit, jakmile s ním majitel vyrazí ven. CUBIQ vybrané osobní věci kryje vždy a všude. Je jedno, jestli si je klient vezme s sebou do práce, do kavárny, nebo s nimi cestuje na druhý konec světa.
Pojištění se uzavírá ve třech krocích: stačí vyplnit základní údaje, věc vyfotit a nastavit pravidelné platby. Ty jsou na bázi předplatného, které je možné ukončit kdykoli, vždy ke konci měsíčního období. Jednoduchou a přehlednou smlouvu dostane klient v digitální podobě. Vše, co se pojištění týká, pak může průběžně spravovat ve svém účtu na www.mujcubiq.cz.
CreativeDock a NejBusiness.cz
14. prosince 2018
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...