Vysokou spokojenost s úrovní služeb ukázal poslední průzkum spokojenosti, který pro vodárenské společnosti ze skupiny Veolia Česká republika provedla nezávislá výzkumná agentura IBRS - International Business and Research Services s.r.o.
Celková spokojenost zákazníků se službami, které vodárenské společnosti nabízejí, dosáhla úrovně 94 %, což je nad hodnotou dlouhodobého průměru trhu podobných segmentů. Průzkum potvrdil, že na celkovou spokojenost všech zákazníků má největší vliv kvalita pitné vody a plynulost dodávek. Spokojenost s kvalitou vody vyjádřilo 92 % respondentů.
96 % respondentů, kteří přišli do kontaktu se zaměstnanci vodárenských společností ze skupiny Veolia je s jejich profesionalitou spokojeno. S profesionalitou zaměstnanců je zaznamenána vyšší spokojenost především u mladších respondentů (99 % dotázaných ve věku do 39 let). Spokojenost s prací a chováním odečítače vodoměrů zůstává na 99 %. Jde o stabilní hodnoty, které se v průzkumu vodárenských společností objevují v posledních letech.
Průzkum dále ukázal, že 84 % respondentů zná název svého dodavatele.
Co se týče informovanosti, výzkum ukázal, že spokojenost s dostatkem informací neustále mírně roste. S dostatkem informací je spokojeno 89 % respondentů a 88 % je spokojeno s kvalitou informací. Preference způsobu získávání informací se liší podle věku a vzdělání. Pro získání informací zákazníci nejvíce preferují zákaznickou linku (42 % - především bytová družstva). Firmy, bytová družstva, mladší zákazníci a zákazníci s vyšším vzděláním dávají přednost elektronické formě vyhledávání informací, především pomocí internetu. Celková preference internetu při vyhledávání informací činí 35 %. Brožury a letáky zastupují 24 % a jsou oblíbené spíše u starších zákazníků. Zároveň starší respondenti a respondenti s nižším vzděláním preferují osobní kontakt, proto volí spíše přímo návštěvu zákaznického centra. 7 % navštívilo v posledních 12 měsících zákaznické centrum, 92 % z nich bylo s návštěvou a vyřízením požadavku spokojeno. Zákaznickou linku využilo 11 % a 86 % zákazníků bylo spokojeno.
Spokojenost s webovými stránkami se meziročně výrazně nezměnila, pořád se pohybuje na vysoké úrovni (96 %).
Telefonického průzkumu se zúčastnilo 3 600 respondentů z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem. Telefonické šetření se uskutečnilo v Praze, Sokolově, Středočeském, Libereckém, Ústeckém, Královéhradeckém, Olomouckém a Zlínském kraji. Sběr dat se uskutečnil v září 2018.
IBRS působí na českém trhu od roku 1994 a svým klientům nabízí plný servis v oblasti marketingového výzkumu, včetně navazujícího poradenství. Prostřednictvím svých zástupců je členem ESOMAR.
Veolia a NejBusiness.cz
7. listopadu 2018
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...