Zákazníci oceňují vysokou profesionalitu zaměstnanců vodárenských společností

Zákazníci oceňují vysokou profesionalitu zaměstnanců vodárenských společností

Vysokou spokojenost s úrovní služeb ukázal poslední průzkum spokojenosti, který pro vodárenské společnosti ze skupiny Veolia Česká republika provedla nezávislá výzkumná agentura IBRS - International Business and Research Services s.r.o.

Celková spokojenost zákazníků se službami, které vodárenské společnosti nabízejí, dosáhla úrovně 94 %, což je nad hodnotou dlouhodobého průměru trhu podobných segmentů. Průzkum potvrdil, že na celkovou spokojenost všech zákazníků má největší vliv kvalita pitné vody a plynulost dodávek. Spokojenost s kvalitou vody vyjádřilo 92 % respondentů.

Výzkum potvrdil také mimořádnou spokojenost s profesionalitou zaměstnanců

96 % respondentů, kteří přišli do kontaktu se zaměstnanci vodárenských společností ze skupiny Veolia je s jejich profesionalitou spokojeno. S profesionalitou zaměstnanců je zaznamenána vyšší spokojenost především u mladších respondentů (99 % dotázaných ve věku do 39 let). Spokojenost s prací a chováním odečítače vodoměrů zůstává na 99 %. Jde o stabilní hodnoty, které se v průzkumu vodárenských společností objevují v posledních letech.

Průzkum dále ukázal, že 84 % respondentů zná název svého dodavatele.

Roste spokojenost s dostatkem informací

Co se týče informovanosti, výzkum ukázal, že spokojenost s dostatkem informací neustále mírně roste. S dostatkem informací je spokojeno 89 % respondentů a 88 % je spokojeno s kvalitou informací. Preference způsobu získávání informací se liší podle věku a vzdělání. Pro získání informací zákazníci nejvíce preferují zákaznickou linku (42 % - především bytová družstva). Firmy, bytová družstva, mladší zákazníci a zákazníci s vyšším vzděláním dávají přednost elektronické formě vyhledávání informací, především pomocí internetu. Celková preference internetu při vyhledávání informací činí 35 %. Brožury a letáky zastupují 24 % a jsou oblíbené spíše u starších zákazníků. Zároveň starší respondenti a respondenti s nižším vzděláním preferují osobní kontakt, proto volí spíše přímo návštěvu zákaznického centra. 7 % navštívilo v posledních 12 měsících zákaznické centrum, 92 % z nich bylo s návštěvou a vyřízením požadavku spokojeno. Zákaznickou linku využilo 11 % a 86 % zákazníků bylo spokojeno.

Spokojenost s webovými stránkami se meziročně výrazně nezměnila, pořád se pohybuje na vysoké úrovni (96 %).

Telefonického průzkumu se zúčastnilo 3 600 respondentů z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem. Telefonické šetření se uskutečnilo v Praze, Sokolově, Středočeském, Libereckém, Ústeckém, Královéhradeckém, Olomouckém a Zlínském kraji. Sběr dat se uskutečnil v září 2018.

IBRS působí na českém trhu od roku 1994 a svým klientům nabízí plný servis v oblasti marketingového výzkumu, včetně navazujícího poradenství. Prostřednictvím svých zástupců je členem ESOMAR.

Zdroj informací

Veolia a NejBusiness.cz

Datum

7. listopadu 2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

27. dubna 2025

SGEF reportuje 36% nárůst financování strojů a technologických zařízení

Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...

25. dubna 2025

Flexibilních kanceláří v Česku už je přes 172 500 metrů čtverečních. A bude jich více i v regionech

Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...

22. dubna 2025

IROP v roce 2024: 2 409 podpořených projektů a investice za 26,5 miliardy korun

Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...

17. dubna 2025

Inspekce práce v loňském roce při kontrolách odhalila téměř 2 tisíce nelegálně pracujících osob

V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...

9. dubna 2025

ABB, Smart View a Keyence otevřely studentům dveře do reálného světa robotiky na RoboVision Hackathonu

ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...

8. dubna 2025

Exportéři hledají nové trhy. Diverzifikace je klíčem ke stabilitě a odolnosti

České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

Reklama

Page generated in 1.4499 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál