Společnost Dáme jídlo, jednička v rozvozu jídla z restaurací na českém trhu, spustila v těchto dnech novou reklamní kampaň. Ta poběží v říjnu a listopadu v TV a v rozhlase. Na kampani spolupracovalo Dáme jídlo s agenturou Konektor a společností Punk Film.
„Kreativně naše nová kampaň navazuje na televizní spot, který vznikl v loňském roce při velkém rebrandingu a repositioningu, kterým Dáme jídlo prošlo. V letošním roce ho rozšiřujeme o další kratší spoty, které se soustředí na vysvětlení jednoduchosti objednání a na komunikaci významných milníků, kterých společnost dosáhla - jeden milión zákazníků, 30 miliónů dodaných jídel a 2000 restaurací,“ říká Radek Finkous, marketingový ředitel Dáme jídlo.
TV spoty poběží na stanicích Prima, Prima Cool, Prima Krimi, Prima Love, Prima Zoom, Prima Comedy Central, Retro, Óčko a Óčko Star. Radio spoty pak na Evropě 2 a Express FM.
Dáme jídlo a NejBusiness.cz
18. října 2018
Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...
Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...
Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...
V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...