Vše o influencer marketingu na jednom místě – Lafluence připravuje rozsáhlou studii

Vše o influencer marketingu na jednom místě – Lafluence připravuje rozsáhlou studii

Internetový nástroj Lafluence na efektivní propojování značek s influencery a realizování marketingových spoluprací zahájil rozsáhlou studii o influencer marketingu. Vychází ze zkušeností českých a slovenských marketérů a influencerů. Všichni, kdo se do studie zapojí, za odměnu dostanou na study.lafluence.com přístup k nasbíraným datům a celistvý vhled do problematiky lokálního influencer marketingu.

Lafluence už teď v Česku a Slovensku monitoruje přes 2000 aktivních influencerů v podobě youtuberů, instagramerů, blogerů a dalších. Cílem studie je marketérům přinést relevantní data a konkrétní návody, jak tento potenciál využít. Sbírá data a statistiky o lokálních influencerech a zaměřuje se i na samotné influencer marketingové kampaně. Marketéři zapojení do studie tak dostanou i přehled, jak se u nás volí strategie a jak se kampaně plánují, realizují a vyhodnocují.

„Influencer marketing do Česka a Slovenska ze západu teprve přichází a mnoho marketérů i influencerů ještě přesně neví, jak na něj, anebo nemají potřebná data. Proto jsme se v Lafluence rozhodli udělat studii, díky které má každý možnost se dozvědět, jak správně postupovat. To je hlavní předpoklad úspěšné marketingové kampaně,” říká k nové studii Peter Varga, CEO Lafluence.

Studie vzniká ve spolupráci se specializovanou influencer marketingovou agenturou WeDigital v čele s Andreou Hurychovou, která má díky svému dlouholetému působení v oboru na starost sbírání dat od českých a slovenských influencerů. Marketéři mohou své zkušenosti přinášet a posléze ze studie těžit na study.lafluence.com.

Zdroj informací

FeedIT.cz a NejBusiness.cz

Datum

29. srpna 2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

2. května 2024

VDT Technology dokončila projekt digitálního dvojčete úpravny vody

VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

Reklama

Page generated in 1.6897 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál