Internetový nástroj Lafluence na efektivní propojování značek s influencery a realizování marketingových spoluprací zahájil rozsáhlou studii o influencer marketingu. Vychází ze zkušeností českých a slovenských marketérů a influencerů. Všichni, kdo se do studie zapojí, za odměnu dostanou na study.lafluence.com přístup k nasbíraným datům a celistvý vhled do problematiky lokálního influencer marketingu.
Lafluence už teď v Česku a Slovensku monitoruje přes 2000 aktivních influencerů v podobě youtuberů, instagramerů, blogerů a dalších. Cílem studie je marketérům přinést relevantní data a konkrétní návody, jak tento potenciál využít. Sbírá data a statistiky o lokálních influencerech a zaměřuje se i na samotné influencer marketingové kampaně. Marketéři zapojení do studie tak dostanou i přehled, jak se u nás volí strategie a jak se kampaně plánují, realizují a vyhodnocují.
„Influencer marketing do Česka a Slovenska ze západu teprve přichází a mnoho marketérů i influencerů ještě přesně neví, jak na něj, anebo nemají potřebná data. Proto jsme se v Lafluence rozhodli udělat studii, díky které má každý možnost se dozvědět, jak správně postupovat. To je hlavní předpoklad úspěšné marketingové kampaně,” říká k nové studii Peter Varga, CEO Lafluence.
Studie vzniká ve spolupráci se specializovanou influencer marketingovou agenturou WeDigital v čele s Andreou Hurychovou, která má díky svému dlouholetému působení v oboru na starost sbírání dat od českých a slovenských influencerů. Marketéři mohou své zkušenosti přinášet a posléze ze studie těžit na study.lafluence.com.
FeedIT.cz a NejBusiness.cz
29. srpna 2018
Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...
Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...
Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...
V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...