Audi spouští lokální kampaň na nové Audi A6

Audi spouští lokální kampaň na nové Audi A6

Audi pokračuje na českém trhu ve svém zaměření na reklamní kampaně s inovativními nápady z lokální produkce. Do této kategorie spadá i právě spuštěná lokální část kampaně na nové Audi A6 s pěti výjimečnými ambasadory, kteří, stejně jako nové Audi A6, „předjeli dobu“. Hlavní tváří projektu je Michal Dvořák, ale svými silnými příběhy přispěli také Vladimír Truschinger, Jaroslav Mrnka, Marek Raditsch a Dagmar Herrmannová. Realizace kampaně se ujala kreativní agentura Addict ve spolupráci s agenturami Barletta a PHD.

„Nové Audi A6 je výjimečným manažerským automobilem, který si zaslouží nevšedně pojatou kampaň, pro kterou se nám podařilo získat pět výjimečných osobností s neméně výjimečnými příběhy,“ říká Eva Poulíčková, zodpovědná za marketing/ATL divize Audi společnosti Porsche Česká republika. „Práce na právě spuštěné lokální části kampaně k nové generaci Audi A6 nás velice těšila. Umožnila nám setkání se zajímavými lidmi, a to nejen v případě hlavních aktérů videí, ale také v rámci příprav a produkce projektu.“

Lokálně vytvořená část kampaně k novému modelu Audi A6 navazuje na komunikaci ATL, která probíhá v televizi, tištěných médiích, venkovní reklamě a internetových médiích. Značka Audi získala pro svůj projekt „Předjeďte dobu“ pět ambasadorů z českého prostředí, jejichž skutečné příběhy ztělesňují motto kampaně.

Hlavním představitelem inovativního projektu je Michal Dvořák, hudebník, skladatel a také manažer a tvůrce pozoruhodných projektů, jako je světově úspěšné multimediální představení Vivaldianno nebo festival filmové hudby SOUNDTRACK Poděbrady. Dalšími představiteli projektu „Předjeďte dobu“ se silnými příběhy jsou Vladimír Truschinger, Jaroslav Mrnka, Marek Raditsch a Dagmar Herrmannová, významné osobnosti, které uspěly ve svých oborech ať již v byznysu nebo ve společensky prospěšných projektech.

Audi představí od 20. srpna na speciální webové stránce (www.predjedtedobu.cz) pět skutečných příběhů ambasadorů nového Audi A6. Zkrácené verze videí s medailonky výše uvedených osobností se objeví v rámci internetové kampaně například na profilech Audi Czech Republic na YouTube či Facebooku. Příběhy budou postupně zveřejňovány také v tištěných médiích: v magazínu „PROČ NE ?!“ (Michal Dvořák) a v Respektu (Vladimír Truschinger, Jaroslav Mrnka, Marek Raditsch a Dagmar Herrmannová).

Na výrobě lokální části kampaně na nové Audi A6 se podílela kreativní agentura Addict a produkční agentura Barletta pod vedením režiséra Matěje Chlupáčka. O média se postarala agentura PHD.

Zdroj informací

Audi a NejBusiness.cz

Datum

23. srpna 2018

Fotogalerie

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

8. března 2024

Na Slovensku uvedli do provozu největší smart bateriové úložiště nahrazující fosilní zdroje

V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...

3. března 2024

Zaměstnanci Penny si znovu přilepší

Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...

Reklama

Page generated in 1.3782 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál