Audi pokračuje na českém trhu ve svém zaměření na reklamní kampaně s inovativními nápady z lokální produkce. Do této kategorie spadá i právě spuštěná lokální část kampaně na nové Audi A6 s pěti výjimečnými ambasadory, kteří, stejně jako nové Audi A6, „předjeli dobu“. Hlavní tváří projektu je Michal Dvořák, ale svými silnými příběhy přispěli také Vladimír Truschinger, Jaroslav Mrnka, Marek Raditsch a Dagmar Herrmannová. Realizace kampaně se ujala kreativní agentura Addict ve spolupráci s agenturami Barletta a PHD.
„Nové Audi A6 je výjimečným manažerským automobilem, který si zaslouží nevšedně pojatou kampaň, pro kterou se nám podařilo získat pět výjimečných osobností s neméně výjimečnými příběhy,“ říká Eva Poulíčková, zodpovědná za marketing/ATL divize Audi společnosti Porsche Česká republika. „Práce na právě spuštěné lokální části kampaně k nové generaci Audi A6 nás velice těšila. Umožnila nám setkání se zajímavými lidmi, a to nejen v případě hlavních aktérů videí, ale také v rámci příprav a produkce projektu.“
Lokálně vytvořená část kampaně k novému modelu Audi A6 navazuje na komunikaci ATL, která probíhá v televizi, tištěných médiích, venkovní reklamě a internetových médiích. Značka Audi získala pro svůj projekt „Předjeďte dobu“ pět ambasadorů z českého prostředí, jejichž skutečné příběhy ztělesňují motto kampaně.
Hlavním představitelem inovativního projektu je Michal Dvořák, hudebník, skladatel a také manažer a tvůrce pozoruhodných projektů, jako je světově úspěšné multimediální představení Vivaldianno nebo festival filmové hudby SOUNDTRACK Poděbrady. Dalšími představiteli projektu „Předjeďte dobu“ se silnými příběhy jsou Vladimír Truschinger, Jaroslav Mrnka, Marek Raditsch a Dagmar Herrmannová, významné osobnosti, které uspěly ve svých oborech ať již v byznysu nebo ve společensky prospěšných projektech.
Audi představí od 20. srpna na speciální webové stránce (www.predjedtedobu.cz) pět skutečných příběhů ambasadorů nového Audi A6. Zkrácené verze videí s medailonky výše uvedených osobností se objeví v rámci internetové kampaně například na profilech Audi Czech Republic na YouTube či Facebooku. Příběhy budou postupně zveřejňovány také v tištěných médiích: v magazínu „PROČ NE ?!“ (Michal Dvořák) a v Respektu (Vladimír Truschinger, Jaroslav Mrnka, Marek Raditsch a Dagmar Herrmannová).
Na výrobě lokální části kampaně na nové Audi A6 se podílela kreativní agentura Addict a produkční agentura Barletta pod vedením režiséra Matěje Chlupáčka. O média se postarala agentura PHD.
Audi a NejBusiness.cz
23. srpna 2018
Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...
Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...
Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...
V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...