Strategické partnerství bylo oznámeno na konferenci cirkulární ekonomiky Holland Circular Economy Week v Utrechtu.
Strategické partnerství je odrazem snah společností EYELEVEL a ECOR o rychlejší rozvoj udržitelných technologií v prostředí kamenných maloobchodních prodejen. Zkušenost pracovníků EYELEVEL s designem prodejen a vynikající užitné parametry ekologického materiálu ECOR® přinesou unikátní bezodpadové displeje, POP (point-of-purchase), POS (point-of-sales), vitríny (signage), luxusní obaly a další provozní materiály. Portfolio produktů na bázi ECOR® umožní designérům navrhovat technicky i esteticky dokonalé vybavení prodejen se 100% mírou recyklace.
„Je to pro nás ideální partnerství,” zdůrazňuje Ben Jensen, globální ředitel pro design a inovace EYELEVEL. “Čím více naplňujeme vizi udržitelného, bezodpadového maloobchodního prostředí, tím větší poptávku od ohleduplných a odhodlaných partnerů máme. ECOR® vznikl jako mimořádně inovativní ekologická alternativa ke standardní materiálové nabídce v daném odvětví. Naším partnerstvím reagujeme na skutečnost, že budoucnost maloobchodních kamenných prodejen závisí právě na šetrném chování k naší planetě.“
Zatímco společnost ECOR poskytne znalosti a dovednosti nezbytné pro výrobu samotného materiálu, EYELEVEL se postará o návrh a výrobu produktů a jejich implementaci do zvoleného prodejního konceptu.
Materiál ECOR® se vyrábí ze 100% recyklovaného odpadu. Je unikátní alternativou k dřevěným a papírovým materiálům. Plně podporuje princip “cradle to cradle” designu, tj. dokonalou přeměnu starého výrobku v nový. Výrobky z materiálu ECOR® neobsahují formaldehydy ani těkavé organické látky (VOC), což příznivě ovlivňuje i klima v obchodech.
„Vlastníci a designéři obchodů budou schopni dokonale zužitkovat použité materiály a minimalizovat odpady, které dnes vznikají z obalů, kancelářského papíru nebo odpadního textilu. I odpad lze přetvořit v hodnotný značkový koncept,” říká Eric Logtens, výkonný ředitel společnosti ECOR Europe a globální ředitel cirkulární ekonomiky. „Také spotřebitele to přivede k cirkulární ekonomice a zvýší poptávku po jejích principech.“
“Naší vizí je už velmi brzy spustit 100% recyklovatelný maloobchod,” dodává Petr Blabla, generální manažer společnosti EYELEVEL.
První výstupy strategického partnerství společností EYELEVEL a ECOR se očekávají koncem letošního roku.
EYELEVEL a NejBusiness.cz
21. srpna 2018
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...