Úspěšné partnerství s Českou poštou: zájem o služby Poštovní spořitelny roste

Úspěšné partnerství s Českou poštou: zájem o služby Poštovní spořitelny roste

První kvartál letošního roku ve znamení pokračující spolupráce Poštovní spořitelny s Českou poštou byl jednoznačně úspěšný. Čísla dokazují, že díky inovované produktové nabídce, kterou Poštovní spořitelna představila, se podařilo obnovit zájem dokonce i o běžné účty a poptávka po dalších službách a produktech banky stále roste. Rekordní úspěch zaznamenaly především Poštovní fondy, které byly spuštěny letos v lednu.

„Sami klienti nám potvrzují, že jsme nové produkty a služby nastavili dobře. Podle nezávislého a mezinárodně uznávaného měření klientské spokojenosti, které si pravidelně necháváme dělat, by každý druhý klient Poštovní spořitelnu doporučil své rodině a svým přátelům. Z tohoto výsledku máme opravdu velkou radost. Také podíl běžných účtů, které klienti zruší do jednoho roku od založení, meziročně poklesl na pouhých 9 %,“ říká Jan Sadil, člen představenstva a vrchní ředitel pro oblast Retailu v ČSOB.

Právě Poštovní účet zůstává základem nabídky produktů a služeb Poštovní spořitelny. Jeho oblibu u klientů označuje banka za značný úspěch. „Zaměřili jsme se na to, co lidé od svého účtu očekávají, a vyšli jsme jim vstříc. Kromě snadné dostupnosti našich služeb proto Poštovní účet nabízí při splnění několika velmi jednoduchých podmínek i vedení zdarma. A pozitivní výsledek se dostavil – zatímco mnoho tradičních bank se dlouhodobě potýká s citelným poklesem klientů u běžných účtů, Poštovní spořitelna k nim poprvé ve své historii nepatří,“ říká ředitel Poštovní spořitelny Přemysl Hanzelka.

Za uplynulý rok Poštovní spořitelna představila řadu dalších nových bankovních a pojišťovacích produktů a služeb, které jsou jednoduché, výhodné a vzájemně logicky propojené do jednoho celku, který pokrývá všechny potřeby jejích klientů. „Zabodovala například naše nová nabídka v podobě Poštovních fondů. V rámci rozsáhlého průzkumu finančních preferencí jsme se zeptali lidí, co od svých investic očekávají, a tomu jsme přizpůsobili naši nabídku. Zájem klientů o investiční fondy na poštách nám následně meziročně poskočil o 151 %,“ dodává Přemysl Hanzelka. Poštovní spořitelna postupně rozšiřuje také svou nabídku pojištění. Ta by ke konci roku měla obsahovat nejen všechna tradiční pojištění, ale chybět v ní nebudou ani takové produkty, jako je například pojištění internetových rizik.

Poštovní spořitelna se zároveň při loňském podpisu smlouvy zavázala k tomu, že v rámci exkluzivní spolupráce s Českou poštou bude investovat do vzdělávání zaměstnanců na přepážkách i do podpory prodejních systémů. „Tento slib plníme. Jen od začátku letošního roku jsme proškolili více než 4 500 zaměstnanců České pošty. Další investice šly také do systémů pro obsluhu klientů Poštovní spořitelny. Vše je nyní jednodušší, rychlejší a zaměstnanci mají více času na práci se samotnými klienty a lepší přehled o tom, co by je mohlo zajímat a co by ocenili,“ přibližuje Jan Sadil.

Postupně také Poštovní spořitelna rozšiřuje na poštách síť specializovaných přepážek, které umožňují plynulejší obsluhu klientů a odbornější finanční poradenství. Už nyní jich je 251 a v následujících měsících banka vybuduje další tak, aby do konce roku 2019 bylo na poštách 360 takových přepážek.

O průzkumu

Průzkum realizovala v roce 2018 pro Poštovní spořitelnu agentura STEM/MARK. Výzkum byl realizován online na vzorku 1509 respondentů na reprezentativním vzorku populace ČR ve věku 15+. Cílem výzkumu bylo zjistit postoje a zkušenosti české veřejnosti v oblasti osobních financí.

 

Zdroj informací

Era - klientské služby (Poštovní spořitelna) a Nejbusiness.cz

Datum

22.6.2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

27. dubna 2025

SGEF reportuje 36% nárůst financování strojů a technologických zařízení

Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...

25. dubna 2025

Flexibilních kanceláří v Česku už je přes 172 500 metrů čtverečních. A bude jich více i v regionech

Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...

22. dubna 2025

IROP v roce 2024: 2 409 podpořených projektů a investice za 26,5 miliardy korun

Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...

17. dubna 2025

Inspekce práce v loňském roce při kontrolách odhalila téměř 2 tisíce nelegálně pracujících osob

V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...

9. dubna 2025

ABB, Smart View a Keyence otevřely studentům dveře do reálného světa robotiky na RoboVision Hackathonu

ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...

8. dubna 2025

Exportéři hledají nové trhy. Diverzifikace je klíčem ke stabilitě a odolnosti

České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

Reklama

Page generated in 1.3125 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál