V průměru zvýšila společnost Nestlé mzdy pracovníků ve výrobě o 23 % v České republice a o 31 % na Slovensku, a to v letech 2017 a 2018. Firma též v pěti letech investovala do svých továren více než 1 miliardu korun. Mezi klíčové značky, jejichž dědictví takto podporuje a dále rozvíjí, patří Orion, Hašlerky či Lentilky.
„Vážíme si místního dědictví. Proto uchováváme tradici našich českých a slovenských značek. Daří se nám to díky loajálním zaměstnancům. Kolegové v továrnách jsou klíčem k úspěchu. Jsou to právě oni, kdo pečuje o to, že si můžeme dopřávat stejně lahodné Hašlerky jako naši prarodiče,“ říká Torben Emborg, generální ředitel Nestlé Česko a Slovensko.
České i slovenské hospodářství je již několik měsíců v perfektní kondici. Nestlé, největší potravinářská společnost, chce zůstat konkurenceschopné, a proto se rozhodlo pro zvýšení mezd zaměstnanců. V České republice vzrostly mzdy výrobních pracovníků v továrně Zora v Olomouci, která produkuje čokoládu a čokoládové výrobky a v továrně Sfinx v Holešově, která vyrábí bonbóny. K navýšení došlo také na Slovensku, kde Nestlé vlastní továrnu Carpathia v Prievidzi vyrábějící dehydratované kulinářské výrobky. Zvýšení se týká více než 900 zaměstnanců v obou zemích.
Nestlé patří dlouhodobě mezi vyhledávané zaměstnavatele v Česku i na Slovensku. Nadnárodní společnost se silným zázemím láká absolventy i zkušené zaměstnance. Kromě pravidelného každoročního navyšování platů nabízí Nestlé i celé spektrum firemních benefitů, jako jsou příspěvek na sportovní a volnočasové aktivity, podpora vzdělávání či týden dovolené navíc a flexi dny. Zároveň stojí za úspěšným projektem Aliance pro mladé, která již několik let pomáhá mladým do 30ti let najít své místo ve světě práce.
Společnost též kontinuálně investuje do továren v České a Slovenské republice. Inovovala výrobní prostory i zázemí pro zaměstnance. Zavádí nejmodernější technologie, včetně robotů a současně se stará a renovuje i své technologické dědictví. Celkové investice od roku 2013 přesáhly jednu miliardu korun.
„Technologie jdou neustále kupředu, je tedy potřeba modernizovat výrobu a využívat digitalizace i robotizace,“ potvrzuje Emborg a doplňuje: „Naše továrny vyrábějí již téměř jedno a půl století. A my děláme vše pro to, aby svými výrobky těšily i budoucí generace Čechů a Slováků.“
Nestlé a Nejbusiness.cz
18.6.2018
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...
Na letní dovolenou do zahraničí cestují čeští turisté nejčastěji autem (48 %), dále letecky (41 %),...