Zákaznické centrum, které se nachází v centru města na adrese Langrova 6, dostalo pohodlnou čekací zónu a jeho nové uspořádání umožňuje aktivnější obsluhu klientů. Na nové koncepci se podíleli sami zákazníci.
„Naše zákaznické centrum je na dobré adrese a v blízkém okolí je i dostatek možností parkování. Chtěli jsme ale zlepšit jeho uspořádání. Nové prostory jsou mnohem příjemnější a vycházejí z přání samotných zákazníků. Centrum je hezčí, vzdušnější a navrženo tak, aby se v něm návštěvníci co nejlépe orientovali,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec.
Změna uspořádání zákaznického centra umožňuje i aktivnější a rychlejší odbavení zákazníků. V loňském roce vyřídilo zákaznické centrum v Šumperku 15 448 jejich požadavků. Celkem loni ČEZ Prodej na 26 zákaznických centrech vyřídil 647 513 požadavků zákazníků. Společně s pobočkami smluvních partnerů, call centry, dopisy, emaily, aplikací ČEZ ONLINE a faxy jich bylo přes 3,5 milionu.
Přístup do centra je nově bezbariérový a dalšími výhodami jsou voda, denní tisk a wifi připojení zdarma. Pro maminky či tatínky s dětmi je tu také dětský koutek, kde si děti mohou hrát nebo malovat. Zákaznické centrum nyní také působí vzdušnějším a estetičtějším dojmem. Zaparkovat je možné jen několik kroků od Zákaznického centra. Při příjezdu autobusem je třeba vystoupit na autobusové zastávce Náměstí Republiky, která je vzdálená asi 100 metrů od zákaznického centra. Schůzku je možné sjednat i prostřednictvím online rezervačního systému.
„Čekárnu jsme měli oddělenou od obslužné zóny zdí a na zákazníky jsme neviděli. Nebylo to ideální. Zeď jsme zbourali a celý prostor přestavěli tak, aby se tu cítili lépe zákazníci i my. Teď máme skutečně reprezentativní i příjemné prostory,“ říká šéf zákaznického centra Marek Janda.
ČEZ letos na začátku roku prodloužil otevírací dobu všech svých zákaznických center včetně šumperského a tento krok se osvědčil. Otevírací doba tak zůstává stejná i po renovaci. Od pondělí do čtvrtka od 8:00 do 17:00 a v pátek od 8:00 do 16:00.
Zákaznické centrum v Šumperku prošlo redesignem jako šesté ze zákaznických center ČEZ. Nový vzhled už mají také pobočky v Děčíně, Chomutově, Kladně, Chebu a České Lípě.
ČEZ, a. s. a Nejbusiness.cz
11.6.2018
Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...
Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...
Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...
V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...