BMW Group oznamuje, že je exkluzivním automobilovým partnerem dalšího snímku studií Paramount Pictures a Skydance Media z legendární série „Mission: Impossible – Fallout“, který se v kinech objeví 27. července. BMW je partnerem této kultovní filmové série od roku 2011 a v následujícím filmu opět ukáže celu řadu svých produktů. Součástí spolupráce je také speciální marketingová kampaň.
V novém filmu bude Ethan Hunt (Tom Cruise) se svým týmem IMF (Alec Baldwin, Simon Pegg, Ving Rhames) a známými spojenci (Rebecca Ferguson, Michelle Monaghan) bojovat o čas poté, co se hlavní mise nezdaří. Ve filmu natočeném Christopherem McQuarriem se objeví také Henry Cavill, Angela Bassett a Vanessa Kirby.
Týmu agentů bude pomáhat nejen nové BMW M5, ale také mnoho dalších modelů BMW, včetně BMW řady 5 Sedan z roku 1986, BMW řady 7 a motocyklu BMW R nineT Scrambler.
BMW M5 ve filmu vypadá velmi přitažlivě zásluhou použití charakteristických dílů z programu příslušenství M Performance, mezi něž patří černé rámečky masky chladiče a karbonové kryty vnějších zpětných zrcátek. Výkonný osmiválcový motor 4,4 litru s technologií M TwinPower Turbo o výkonu 441 kW/600 k (kombinovaná spotřeba paliva: 10,5 l/100 km, kombinované emise CO2: 241 g/km) spolu s nově vyvinutým sportovně naladěným pohonem všech kol M xDrive zajistí, že v BMW M5 bude mít Cruisův Ethan Hunt vždy dostatek výkonu a trakce k tomu, aby se vypořádal se svými protivníky.
V jedné z hlavních scén, jež představuje honičku vysokými rychlostmi v ulicích Paříže, bude k vidění motocykl BMW R nineT Scrambler. V jiné „vysokooktanové“ scéněse objeví také sedan BMW řady 5 z roku 1986, ze slavné minulosti BMW, který se tak bude podílet na vytváření nových standardů pro akční scény v moderních filmech.
Součástí partnerství s Paramount Pictures bude také vlastní marketingová kampaň BMW nazvaná „Mission to Thrill“. V ní se v televizních spotech, tištěných vizuálech, digitálních bannerech, stejně jako propagačních strategiích prodejců budou s odkazem na nový film objevovat různé modely BMW.
„BMW a `Mission Impossible` se k sobě skvěle hodí. Jsme za dlouhodobou spolupráci s Paramount Pictures v této oblasti, kde představujeme naše automobily a motocykly, velmi rádi a těší nás, že se objevíme i v nejnovějším snímku. Pro vzrušující scény jsou potřeba automobily s působivou dynamikou a ovladatelností,“ říká Uwe Dreher, vedoucí komunikace BMW, BMW M a BMW i. „Toto je ideální prostředí pro náš nejdynamičtější business-sedan, kterým je nové BMW M5.“
„Těší nás, že můžeme opět přivítat BMW jako partnera filmu `Mission: Impossible – Fallout`,“ řekla Irene Trachtenberg, Senior Vice President of Worldwide Marketing Partnerships, Paramount Pictures. „Naše partnerství je součástí globální platformy, jež má za cíl oslovit fanoušky filmové série Mission: Impossible, kteří se vyžívají v technologických inovacích, vysokooktanových scénách a vzrušujícím příběhu.“
Partnerství BMW a Paramount Pictures se v případě série Mission Impossible datuje od roku 2011. Od tohoto okamžiku vzniklo několik dnes již klasických scén filmové historie. Značka BMW byla vždy začleněna do scénáře jednotlivých filmů tak, aby předvedla pokrokovost svých technologií a vizí, které agentům IMF pomáhaly plnit jejich mise.
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...
Na letní dovolenou do zahraničí cestují čeští turisté nejčastěji autem (48 %), dále letecky (41 %),...