Přepravní společnost GLS pokračuje v rozšiřování dostupnosti své služby FlexDeliveryService. Nově je k dispozici ve Velké Británii, Francii a Dánsku. Nakupující na internetu tak mohou již mezi 17 evropskými zeměmi využívat pohodlný způsob mezinárodního doručování balíků, kdy příjemce s předstihem dostává informaci o času předpokládaného doručení. Ten si může libovolně změnit, stejně jako doručovací místo, a navíc má přehled o tom, kde se jeho balík nachází.
Služba FlexDeliveryService cílí především na e-shopy a jejich zákazníky. „Množství zboží prodaného na internetu do zahraničí stále stoupá a je jen otázkou času, kdy jeho objem převýší domácí prodeje. Kvůli rostoucí oblibě nákupů na internetu se snažíme stále zdokonalovat doručování zásilek od internetových prodejců, a to bez ohledu na to, že zboží putuje přes hranice evropských států. Právě v těchto případech přináší příjemcům značný komfort služba FlexDeliveryService,“ uvádí Pavel Včela, ředitel společnosti GLS Česká republika. Mezi její hlavní výhody patří neustálý přehled příjemce o tom, kde se jeho zásilka aktuálně nachází, a v případě potřeby také třetí pokus přepravce o její doručení (oproti dvěma standardním).
Nadnárodní přepravce GLS v rámci služby FlexDeliveryService informuje příjemce zásilek o předpokládaném doručovacím čase a umožňuje jim si nejen tento čas, ale i formu doručení libovolně přizpůsobit. Doručení zásilky je možné přeložit na jiný den, změnit lze i doručovací adresu. Balík je možné si nechat uložit na depu GLS nebo v jednom z GLS ParcelShopů. Příjemce dostává zprávu o připravovaném doručení balíku v okamžiku, kdy objednané zboží dorazí do cílové země. Zpráva obsahuje všechny důležité údaje o balíku, v případě dobírky i částku k uhrazení a odkaz na webovou stránku GLS, kde je možné změnit parametry doručení. Ráno v den doručení dostává příjemce druhou zprávu oznamující tříhodinové časové okno, kdy bude doručení na dané adrese probíhat, a obsahující i kontaktní údaje zákaznického servisu GLS.
Pro snadné podání a vyzvedávání zásilek provozuje GLS v celé Evropě síť více než 16 000 ParcelShopů. V Česku plán počítá celkově s tisícovkou ParcelShopů, z nichž je nyní v provozu již více než 200. V rámci služby FlexDeliveryService je možné si nechat přeposlat příchozí zásilku na jakýkoliv ParcelShop k pozdějšímu vyzvednutí.
Stále populární je však v mnoha zemích Evropy posílání balíků na dobírku. GLS nabízí mezinárodní dobírku z ČR do Maďarska, Slovinska, Rumunska, Chorvatska a Polska. Nejoblíbenější destinací této služby je u GLS Slovensko. Skupina dostupných států se bude nadále rozšiřovat.
GLS a NejBusiness.cz
6.6.2018
VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...