Přepravní společnost GLS pokračuje v rozšiřování dostupnosti své služby FlexDeliveryService. Nově je k dispozici ve Velké Británii, Francii a Dánsku. Nakupující na internetu tak mohou již mezi 17 evropskými zeměmi využívat pohodlný způsob mezinárodního doručování balíků, kdy příjemce s předstihem dostává informaci o času předpokládaného doručení. Ten si může libovolně změnit, stejně jako doručovací místo, a navíc má přehled o tom, kde se jeho balík nachází.
Služba FlexDeliveryService cílí především na e-shopy a jejich zákazníky. „Množství zboží prodaného na internetu do zahraničí stále stoupá a je jen otázkou času, kdy jeho objem převýší domácí prodeje. Kvůli rostoucí oblibě nákupů na internetu se snažíme stále zdokonalovat doručování zásilek od internetových prodejců, a to bez ohledu na to, že zboží putuje přes hranice evropských států. Právě v těchto případech přináší příjemcům značný komfort služba FlexDeliveryService,“ uvádí Pavel Včela, ředitel společnosti GLS Česká republika. Mezi její hlavní výhody patří neustálý přehled příjemce o tom, kde se jeho zásilka aktuálně nachází, a v případě potřeby také třetí pokus přepravce o její doručení (oproti dvěma standardním).
Nadnárodní přepravce GLS v rámci služby FlexDeliveryService informuje příjemce zásilek o předpokládaném doručovacím čase a umožňuje jim si nejen tento čas, ale i formu doručení libovolně přizpůsobit. Doručení zásilky je možné přeložit na jiný den, změnit lze i doručovací adresu. Balík je možné si nechat uložit na depu GLS nebo v jednom z GLS ParcelShopů. Příjemce dostává zprávu o připravovaném doručení balíku v okamžiku, kdy objednané zboží dorazí do cílové země. Zpráva obsahuje všechny důležité údaje o balíku, v případě dobírky i částku k uhrazení a odkaz na webovou stránku GLS, kde je možné změnit parametry doručení. Ráno v den doručení dostává příjemce druhou zprávu oznamující tříhodinové časové okno, kdy bude doručení na dané adrese probíhat, a obsahující i kontaktní údaje zákaznického servisu GLS.
Pro snadné podání a vyzvedávání zásilek provozuje GLS v celé Evropě síť více než 16 000 ParcelShopů. V Česku plán počítá celkově s tisícovkou ParcelShopů, z nichž je nyní v provozu již více než 200. V rámci služby FlexDeliveryService je možné si nechat přeposlat příchozí zásilku na jakýkoliv ParcelShop k pozdějšímu vyzvednutí.
Stále populární je však v mnoha zemích Evropy posílání balíků na dobírku. GLS nabízí mezinárodní dobírku z ČR do Maďarska, Slovinska, Rumunska, Chorvatska a Polska. Nejoblíbenější destinací této služby je u GLS Slovensko. Skupina dostupných států se bude nadále rozšiřovat.
GLS a NejBusiness.cz
6.6.2018
Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...
Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...
Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...
V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...