Společnost UPC Česká republika, vedoucí poskytovatel inovativních digitálních služeb televize, internetu a telefonie v České republice, evidovala v prvním čtvrtletí 2018 další růst prodeje digitálních služeb a rozšiřování své širokopásmové sítě. Pokračující výrazné investice do síťové expanze a zkvalitňování služeb přinesly na konci 1. čtvrtletí více hodnoty pro zákazníky a růst prodeje, s celkovým dosaženým počtem 617 500 zákazníků, kteří využívali 1 206 800 služeb (RGU´s).
Martin Miller, generální ředitel UPC Česká a Slovenská republika: "Společnost UPC má na českém trhu za sebou úspěšné první čtvrtletí, ve kterém vykázala nárůst v prodeji služeb ve všech segmentech. Přispělo k tomu i pokračování kampaně Happy Home®, která ztělesňuje superrychlou Wi-Fi a nekonečnou zábavu pro všechny členy domácnosti, kdykoliv a v každém koutě domova. Je to výsledek dlouhodobých investic, díky kterým budeme i v budoucnu schopni obohacovat naši nabídku a přinášet inovace, a tím naplňovat očekávání a požadavky našich zákazníků v souladu s naším sloganem Užijte si každý moment."
Společnost UPC v prvním čtvrtletí pokračovala s poskytováním nabídky Happy Home®, která přinesla více hodnoty pro zákazníky a posílenou konektivitu. Její součástí bylo také uvedení nového internetového portfolia s rychlostmi připojení 100, 200 a 500 Mb/s, se kterými si spolu se špičkovým Wifi routerem Connect Boxem mohou superrychlou wifi a nekonečnou zábavu vychutnávat všichni členové domácnosti, kdykoliv a v každém koutě domova. I tyto skutečnosti podpořily v 1. čtvrtletí 2018 nárůst prodeje internetových služeb na celkových 500 800, tj. o 19 300 služeb více než na konci 1. čtvrtletí 2017. Zároveň se významně zvýšil i počet uživatelů telefonních služeb, kterých společnost na konci 1. čtvrtletí 2018 evidovala 173 100, tedy až o 26 200 více oproti stejnému období před rokem.
Společnost UPC Česká republika zaznamenala nárůst prodeje i v segmentu TV služeb, jejichž počet na konci března tohoto roku dosáhl 532 900, tj. o 24 800 více oproti 1. čtvrtletí 2017. Ke zvýšenému zájmu uživatelů o TV služby přispělo také přidávání nových HD i SD stanic do digitální televize, jakož i rozšiřování nabídky filmových a seriálových titulů ve videotéce MyPrime. Programová expanze nevynechala v prvním čtvrtletí ani mobilní televizi Horizon Go, jejíž nabídka již přesáhla 120 programů.
V důsledku výrazných investicí do rozšiřování kabelové sítě byly digitální služby společnosti UPC v České republice na konci 1. čtvrtletí 2018 zpřístupněné až pro 1 512 400 domácností. Je to o 61 800 více než na konci 1. čtvrtletí 2017. Tato expanze širokopásmové sítě je součástí víceletého investičního plánu společnosti Liberty Global s názvem GigaWorld, zaměřeného na rozšíření širokopásmové giga-ready infrastruktury pro milióny nových domácností napříč Evropou.
UPC Česká republika a NejBusiness.cz
28.5.2018
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...