CzechTourism spustil kampaň ke sta letům česko – slovenské vzájemnosti

CzechTourism spustil kampaň ke sta letům česko – slovenské vzájemnosti

Česká republika zve na velkolepé oslavy. U příležitosti stého výročí od založení samostatného Československa (1918) i ostatních zásadních milníků uplynulého století (výročí let 1968 a 1993) pořádá desítky jedinečných akcí ve všech regionech České republiky. CzechTourism pro oslavy roku 2018 připravil jednotnou marketingovou koncepci a kampaň, která startovala 2. května.

„Oba naše státy si za sto let prošly mnoha vzestupy i pády, považujeme proto za nutné v kampani připravené agenturou CzechTourism zdůraznit, že i tak bychom „neměnili“, že nás každý rok či každé desetiletí posouvaly dál. Ráda bych v této souvislosti požádala a vyzvala všechny pořadatele oslav v našich regionech - připojte se k tomuto velkolepému projektu! Přidejte se k nám a zveřejněte podrobnosti vaší akce na webových stránkách www.spolecnestoleti.cz. Jen tak můžeme slavit sto let naší republiky společně,“ uvádí ministryně pro místní rozvoj Klára Dostálová.

„V rámci tohoto meziresortního projektu bylo úkolem CzechTourism připravit jednotnou vizuální i obsahovou komunikaci všech subjektů zapojených do oslav. Cílem kampaně s výzvou „oslavme společné století“ je poté vzbudit v Češích i Slovácích národní hrdost a sounáležitost, ale nikoliv patetickým nebo podbízivým způsobem. Tvářemi kampaně jsou významné české a slovenské osobnosti, jejichž profesní či osobní život je spjat s Českou i Slovenskou republikou. Využití konceptu žijících osobností namísto odkazu na historické osobnosti století jsme zvolili na základě odborného výzkumu, který jsme si před samotným zpracováním zadali,“ představuje ideu kampaně ředitelka CzechTourism Monika Palatková.

CzechTourism pro oslavy roku 2018 připravil jednotný marketingový koncept a logo, zajistil přípravu audio a videospotů, které budou ke zhlédnutí v televizi, rozhlase, na online kanálech a sociálních sítích. Agentura zároveň připravila webovou prezentaci oslav na adrese www.spolecnestoleti.cz, kde jsou k nalezení nejen historické milníky České a Slovenské republiky, ale i oficiální akce, které budou připraveny během roku 2018 ve všech regionech České republiky. Interaktivní obsah bude připraven nejen pro návštěvníky webových stránek, ale i pro uživatele bezplatné aplikace, která kromě kalendáře událostí nabídne i interaktivní funkcionality.

„Sté výročí je příležitostí k bilancování i povzbuzení kreativity národa. Muzea, knihovny a Národní památkový ústav připravily projekty připomínající nejen zářivě tvořivou první republiku, ale i smutné okamžiky minulého století. Věřím, že se jejich projekty stanou inspirací pro současné architekty, techniky, sochaře i malíře, ale i mementem, aby se některé věci neopakovaly. Národní divadlo, Česká filharmonie, Pražské jaro a další instituce naopak provokují novou tvorbu, ať světovou premiérou díla Ultramarine či novým nastudováním opery Libuše. Trvalou připomínkou stého výročí obnoveného samostatného státu, která rozjasní Václavské náměstí, bude restaurovaná budova Národního muzea,“ říká Zdeněk Novák, státní tajemník Ministerstva kultury.

Vlajky namalované na tvářích

Symbolem připravené marketingové kampaně jsou národní české a slovenské vlajky namalované na tvářích s dovětkem Neměnil/a bych Neměnil/s by som. Tvářemi kampaně jsou poté například fotbalista Antonín Panenka, herečka Emília Vašáryová, kardiochirurg Jan Pirk, modelka Taťána Gregor Brzobohatá, generálmajor vv Emil Boček nebo herci Viktor Preiss a Táňa Pauhofová, kteří jsou zároveň hlavními aktéry připravovaného televizního a radio spotu. Výběr jednotlivých osobností vznikl na základě širší diskuzní platformy jednotlivých resortů zapojených do letošních oslav.

Kampaň vznikla pro Českou republiku a Slovensko a následně se bude prezentovat nejen v okolních zemích (Polsko, Německo, Francie), ale také v Rusku, USA či Velké Británii.

CzechTourism ústřední marketingové téma prezentoval i v rámci Českého domu na zimních olympijských hrách či v rámci olympijských parků, kde na diváky čekal i netradiční zážitek v podobě tříminutové virtuální cesty historií naší republiky. Agentura pro komunikaci oslav připravila i tiskoviny.

Zdroj informací

CzechTourism a NejBusiness.cz

Datum

24.5.2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

Reklama

Page generated in 1.1426 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál