CzechTourism spustil kampaň ke sta letům česko – slovenské vzájemnosti

CzechTourism spustil kampaň ke sta letům česko – slovenské vzájemnosti

Česká republika zve na velkolepé oslavy. U příležitosti stého výročí od založení samostatného Československa (1918) i ostatních zásadních milníků uplynulého století (výročí let 1968 a 1993) pořádá desítky jedinečných akcí ve všech regionech České republiky. CzechTourism pro oslavy roku 2018 připravil jednotnou marketingovou koncepci a kampaň, která startovala 2. května.

„Oba naše státy si za sto let prošly mnoha vzestupy i pády, považujeme proto za nutné v kampani připravené agenturou CzechTourism zdůraznit, že i tak bychom „neměnili“, že nás každý rok či každé desetiletí posouvaly dál. Ráda bych v této souvislosti požádala a vyzvala všechny pořadatele oslav v našich regionech - připojte se k tomuto velkolepému projektu! Přidejte se k nám a zveřejněte podrobnosti vaší akce na webových stránkách www.spolecnestoleti.cz. Jen tak můžeme slavit sto let naší republiky společně,“ uvádí ministryně pro místní rozvoj Klára Dostálová.

„V rámci tohoto meziresortního projektu bylo úkolem CzechTourism připravit jednotnou vizuální i obsahovou komunikaci všech subjektů zapojených do oslav. Cílem kampaně s výzvou „oslavme společné století“ je poté vzbudit v Češích i Slovácích národní hrdost a sounáležitost, ale nikoliv patetickým nebo podbízivým způsobem. Tvářemi kampaně jsou významné české a slovenské osobnosti, jejichž profesní či osobní život je spjat s Českou i Slovenskou republikou. Využití konceptu žijících osobností namísto odkazu na historické osobnosti století jsme zvolili na základě odborného výzkumu, který jsme si před samotným zpracováním zadali,“ představuje ideu kampaně ředitelka CzechTourism Monika Palatková.

CzechTourism pro oslavy roku 2018 připravil jednotný marketingový koncept a logo, zajistil přípravu audio a videospotů, které budou ke zhlédnutí v televizi, rozhlase, na online kanálech a sociálních sítích. Agentura zároveň připravila webovou prezentaci oslav na adrese www.spolecnestoleti.cz, kde jsou k nalezení nejen historické milníky České a Slovenské republiky, ale i oficiální akce, které budou připraveny během roku 2018 ve všech regionech České republiky. Interaktivní obsah bude připraven nejen pro návštěvníky webových stránek, ale i pro uživatele bezplatné aplikace, která kromě kalendáře událostí nabídne i interaktivní funkcionality.

„Sté výročí je příležitostí k bilancování i povzbuzení kreativity národa. Muzea, knihovny a Národní památkový ústav připravily projekty připomínající nejen zářivě tvořivou první republiku, ale i smutné okamžiky minulého století. Věřím, že se jejich projekty stanou inspirací pro současné architekty, techniky, sochaře i malíře, ale i mementem, aby se některé věci neopakovaly. Národní divadlo, Česká filharmonie, Pražské jaro a další instituce naopak provokují novou tvorbu, ať světovou premiérou díla Ultramarine či novým nastudováním opery Libuše. Trvalou připomínkou stého výročí obnoveného samostatného státu, která rozjasní Václavské náměstí, bude restaurovaná budova Národního muzea,“ říká Zdeněk Novák, státní tajemník Ministerstva kultury.

Vlajky namalované na tvářích

Symbolem připravené marketingové kampaně jsou národní české a slovenské vlajky namalované na tvářích s dovětkem Neměnil/a bych Neměnil/s by som. Tvářemi kampaně jsou poté například fotbalista Antonín Panenka, herečka Emília Vašáryová, kardiochirurg Jan Pirk, modelka Taťána Gregor Brzobohatá, generálmajor vv Emil Boček nebo herci Viktor Preiss a Táňa Pauhofová, kteří jsou zároveň hlavními aktéry připravovaného televizního a radio spotu. Výběr jednotlivých osobností vznikl na základě širší diskuzní platformy jednotlivých resortů zapojených do letošních oslav.

Kampaň vznikla pro Českou republiku a Slovensko a následně se bude prezentovat nejen v okolních zemích (Polsko, Německo, Francie), ale také v Rusku, USA či Velké Británii.

CzechTourism ústřední marketingové téma prezentoval i v rámci Českého domu na zimních olympijských hrách či v rámci olympijských parků, kde na diváky čekal i netradiční zážitek v podobě tříminutové virtuální cesty historií naší republiky. Agentura pro komunikaci oslav připravila i tiskoviny.

Zdroj informací

CzechTourism a NejBusiness.cz

Datum

24.5.2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

27. dubna 2025

SGEF reportuje 36% nárůst financování strojů a technologických zařízení

Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...

25. dubna 2025

Flexibilních kanceláří v Česku už je přes 172 500 metrů čtverečních. A bude jich více i v regionech

Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...

22. dubna 2025

IROP v roce 2024: 2 409 podpořených projektů a investice za 26,5 miliardy korun

Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...

17. dubna 2025

Inspekce práce v loňském roce při kontrolách odhalila téměř 2 tisíce nelegálně pracujících osob

V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...

9. dubna 2025

ABB, Smart View a Keyence otevřely studentům dveře do reálného světa robotiky na RoboVision Hackathonu

ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...

8. dubna 2025

Exportéři hledají nové trhy. Diverzifikace je klíčem ke stabilitě a odolnosti

České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

Reklama

Page generated in 1.2175 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál