Dvoudenní akci zorganizoval CzechTourism ve spolupráci s Libereckým krajem a za podpory města Liberec. Pro české partnery – profesionály z oblasti cestovního ruchu – letos CzechTourism získal 81 zahraničních nákupčích služeb jak z Evropy, tak z Asie a Ameriky.
Travel Trade Day (TTD) sleduje dva hlavní cíle: přispět k rozvoji obchodních aktivit českých podnikatelů a propagovat bohatou turistickou nabídku ČR v jednotlivých regionech.
Během dvoudenního programu incomingového workshopu TTD určeného pro české podnikatele, zástupce krajů, regionů a institucí činných v cestovním ruchu proběhne více než 1000 individuálních jednání. Workshopy jsou koncipovány jako série předem sjednaných 12 minutových schůzek. Samotné akci předcházejí 5 denní fam tripy po vybraných regionech České republiky, kterých se většina zahraničních delegátů zúčastní. Program doplňují vzdělávací semináře k vybraným destinacím i prezentace agentury CzechTourism.
„Následný dopad akce je značný. Kromě rekordního počtu zahraničních nákupčích služeb jsou pro všechny účastníky připravena jednání s řediteli zahraničních zastoupení CzechTourism. A kromě těchto obchodních setkání nabízíme možnost naplánovat vlastní aktivity na zahraničních trzích - s využitím zázemí i know how naší sítě. Ta v současnosti obsluhuje více než 40 zemí světa,“ představuje významnou akci ředitelka zahraničních zastoupení CzechTourism, Klára Vysloužilová.
„Kýženým výsledkem je umístit Českou republiku do komerčních nabídek zahraničních cestovních kanceláří. Naši republiku představujeme jako celoročně atraktivní destinaci, jejíž nabídky jsou pravidelně aktualizovány,“ říká Monika Palatková, ředitelka agentury CzechTourism.
„Chceme Liberecký kraj představit jako region, kde mohou klienti cestovních kanceláří strávit velmi pestrou dovolenou. Představíme se jednak jako region skla, bižuterie a kamenářství, a to přímo návštěvami u výrobců, ale také obchodníkům ukážeme možnosti kulturního a volnočasového vyžití jejich klientů“, komentuje záměry kraje Květa Vinklátová, radní pro kulturu, památkovou péči a cestovní ruch.
Liberecký kraj má rok od roku stoupající návštěvnost jak z tuzemska, tak také ze zahraničí. Největší podíl na návštěvnosti mají turisté z Německa, Polska, Slovenska, Holandska a Izraele. Travel Trade Day 2018 tak bude další příležitostí, jak ukázat to nejlepší nejen z Libereckého kraje přímo těm, kteří turisty do České republiky vozí.
23.5.2018
Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...
Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...
Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...
V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...