Prezident HSU Jens Zimmer Christensen: Hotelová klasifikace orientovaná na budoucnost je základním kamenem každé mezinárodně konkurenceschopné evropské turistické destinace.
Prezident Asociace hotelů a restaurací České republiky Václav Stárek: naše organizace je zapojena do systému HSU již od roku 2009. Klasifikace je jedinou zárukou zákazníka, že hotel odpovídá rozsahem služeb a vybavením počtu hvězd, kterými se označuje. Zájem zákazníků o transparentnost služeb každoročně roste, ale málokdo ví, že oficiální klasifikaci nemají zdaleka všechny hotely, protože je u nás dobrovolná. Vítáme zahájený proces revize kritérií, protože potřeby zákazníků se výrazně mění. Věříme, že klasifikace pomůže nejen stávajícím hotelům, ale také přicházejícím investorům při inovacích a zkvalitňování svých služeb.
Delegáti ze 17 členských zemí unie Hotelstars Union (HSU) se sešli ve Vídni, aby diskutovali o budoucích výzvách souvisejících se zajištěním úspěšného pokračování jejich partnerství. Představenstvo HSU přivítalo zejména zástupce Gruzie, Francie a Polska jakožto potenciální nové partnery hvězdné rodiny HSU. Každá z těchto zemí potvrdila svůj výslovný zájem o členství v HSU, neboť harmonizovaná kritéria jsou budoucností prosperujícího hotelového průmyslu.
Ve své úvodní řeči Jens Zimmer Christensen, současný Prezident unie Hotelstars Union, zdůraznil, že je důležité spolupracovat na společné klasifikaci hotelů tak, aby byl dodržen slib zajišťovat vysoce kvalitní klasifikaci, jenž byl dán 180 milionům potenciálních hotelových hostů i 50 tisícům klasifikovaných hotelů. „Právě připravovaný proces revize kritérií bude v blízké budoucnosti jednou z našich hlavních výzev“, uvedl Prezident HSU, přičemž za nejdůležitější cíle označil modernizaci požadavků, zvýšenou transparentnost a flexibilnější systém.
Kromě připravovaného revizního procesu bylo druhým hlavním tématem setkání posílení značky Hotelstars. Zejména ve vztahu k online cestovním kancelářím (OTA) se unie HSU zavázala posílit svoji viditelnost jakožto silná značka. „V době on-line recenzí je ještě důležitější rozšiřovat tuto spolehlivou a objektivní hvězdičkovou klasifikaci po celé Evropě - zejména s ohledem na velké společnosti, jako jsou Booking.com a TripAdvisor, se kterými vedeme jednání o zobrazování našich hvězdičkových hodnocení na jejich platformách“, uvedl Jens Zimmer Christensen.
„Oficiální hodnocení hvězdiček musí zákazníkům přinášet kvalitní informace nezávisle na mnoha existujících ratingových platformách. To je také důvodem, proč potřebujeme hotelovou klasifikaci orientovanou na budoucnost, která se stane základním kamenem kvalitního standardizačního systému evropských turistických destinací v mezinárodním konkurenčním prostředí“, doplnil Prezident HSU.
Asociace hotelů a restaurací České republiky a NejBusiness.cz
7.5.2018
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...