Unikátní koncept BILLA STOP & SHOP je v provozu už na třetině čerpacích stanic SHELL

Unikátní koncept BILLA STOP & SHOP je v provozu už na třetině čerpacích stanic SHELL

Otevřením 64. čerpací stanice s prodejním konceptem BILLA stop & shop se rozšířila možnost rychlého nákupu zejména základních potravin na více než třetinu sítě čerpacích stanic Shell v České republice. Nejčastěji zákazníci nakupují pečivo (kaiserky), vybírat ale mohou z více než 1 000 různých položek zboží nejvyšší jakosti.

„Koncept zcela odpovídá modernímu životnímu stylu. Lidé mají málo času, a tak zejména řidiči velmi vítají rychlý způsob nákupu základních potravin,“ říká Jan Čapský, ředitel provozu čerpacích stanic SHELL v České republice a na Slovensku. Důkazem rychlosti je délka odbavení jednoho zákazníka: běžný denní nákup základních potravin zabere včetně natankování pohonných hmot v průměru 6 až 8 minut. V exkluzivním průzkumu, který mezi zákazníky provedla renomovaná agentura Kantar TNS*, právě rychlost nákupu potvrdila jako největší přínos obchodu BILLA stop & shop téměř polovina (48 %) dotázaných. Celých 40 % respondentů ocenilo s rychlostí spojenou úsporu času.

Významným přínosem je pro 39 % účastníků průzkumu i možnost nakoupit si, kdykoli je to potřeba. Na drtivé většině čerpacích stanic je otevřeno 24 hodin denně, sedm dní v týdnu.

„Díky konceptu BILLA stop & shop můžeme nabídnout náš kvalitní sortiment na 64 dalších místech, dostaneme se tudíž i tam, kde nemáme klasický supermarket, a zákazníkům vyjdeme vstříc i mimo otevírací dobu standardních prodejen, tedy i během svátků,“ potvrzuje Radovan Šesták, vedoucí velkoobchodu společnosti BILLA ČR. „Kvůli zajištění maximální čerstvosti zavážíme čerpací stanice třikrát týdně. S ohledem na sezonu a poptávku sortiment průběžně obměňujeme,“ doplňuje Radovan Šesták.

Nejvyhledávanějším zbožím jsou podle dotazovaných nápoje určené k okamžité spotřebě (49 %) následované čerstvým pečivem (29 %). Nejoblíbenější položkou na dlouhém, více než 1 000řádkovém seznamu nabízeného zboží, je kaiserka, populární jsou i ostatní potraviny denní potřeby (např. zmíněné nápoje, mléčné a masné výrobky). V rámci konceptu je nabízen i kusový prodej čerstvého ovoce.

Lidé si na rychlé nákupy na čerpacích stanicích SHELL zvykli. Pro 36 % dotázaných zákazníků se jednalo o plánovanou návštěvu. Více než polovina v prodejně nakupuje minimálně jednou týdně, téměř čtvrtina pak každý den. Celých 39 % respondentů, kteří koncept využívají pravidelně nebo alespoň občas, nákup nespojuje bezpodmínečně s tankováním.

„Funguje to ale i opačně. Začali u nás tankovat lidé, kteří tak dosud nečinili,“ doplňuje výsledky průzkumu Jan Čapský. Mezi zákazníky se objevuje i určitá skupina, která tento obchod používá jako náhradu za klasický supermarket.

Přítomnost BILLA stop & shop hraje podstatnou roli i při výběru čerpací stanice. Pro 63 % dotázaných je koncept jedním z důvodů, proč se zastavit právě na takto vybavené stanici. Celých 92 % nakupujících se shoduje na tom, že jim koncepce BILLA stop & shop zcela nebo do velké míry vyhovuje. Jejich názor potvrzují i nejrůznější ocenění, získaná v posledních letech. Unikátní formát přispěl svým dílem k tomu, že SHELL získal titul Mastercard Obchodník roku 2017 v kategorii Čerpací stanice s prodejnou. Uznání se mu dostalo i mezi všemi projekty v oblasti prodeje koncovým zákazníkům v rámci celosvětové sítě SHELL čítající přes 44 000 čerpacích stanic. V letošním roce obsadil prodejní koncept první místo ve významné interní soutěži o „Nejlepší zákaznickou zkušenost“.

„Jak výsledky průzkumu společnosti Kantar TNS, tak především prodejní čísla potvrzují fungování prodejního formátu BILLA stop & shop. Proto jsme se společně dohodli na jeho dalším rozšíření na více než třetinu našich čerpacích stanic,“ hodnotí Jan Čapský. „Jsem rád, že jsme se do této, na české poměry výjimečné, spolupráce před čtyřmi lety pustili. Je úžasné vidět, jak se celý formát rozvíjí, a sledovat pozitivní zpětnou vazbu od zákazníků,“ doplňuje Jana Čapského a na závěr dodává Radovan Šesták.

* Průzkum agentury Kantar TNS zadaný společnostmi Shell Czech Republic a.s. a BILLA, spol. s r. o. provedený od 5. do 6. 4. 2018 na skupině 161 zákazníků.

Zdroj informací

REWE, Shell, Mistoprodeje.cz a NejBusiness.cz

Datum

1.5.2018

Fotogalerie

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

Reklama

Page generated in 1.2909 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál