Společnost AP Servis, s. r. o., specialista na spotřebiče a náhradní díly rodiny Whirlpool Corporation, spouští nový servisní web. Je přehlednější, vzdušnější a nabízí snazší objednávky oprav i náhradních dílů.
Původní web z roku 2008 už nesplňoval designové ani technické nároky a částečně brzdil další vývoj. Nová verze je daleko rychlejší a umožňuje objednání náhradních dílů a příslušenství ke spotřebičům za pár kliků – a to na počítačích i mobilech. Zákazníkům přehledněji prezentuje také záruční a pozáruční servis , aby mohli snáze využít služeb AP profesionálů.
K usnadnění nákupu přispívá také revoluční vyhledávání náhradních dílů pomocí EAN nebo servisního kódu spotřebiče. Po zadání jednoho z kódů e-shop okamžitě zobrazí veškeré součástky daného modelu a informuje o jejich dostupnosti. Jednoduché díly – jako otočné knoflíky nebo madla – si tak každý zvládne opravit sám.
Odborníci AP Servisu nově radí na blogu a v odborné poradně s nejčastějšími otázkami o údržbě a servisu domácích spotřebičů z rodiny Whirlpool Corporation.
„Oprav si sám“ – informace o domácí výměně jednoduchých dílů nebo řešení drobných závad
Rozhovory – s odborníky od techniků po manažery až po externí hosty
Recenze – odborná i laická hodnocení náhradních dílů a příslušenství ke spotřebičům z rodiny Whirlpool Corporation
FAQ – podrobně rozepsané odpovědi na často kladené otázky ze servisní poradny
Na tvorbě servisního blogu se tak podílí i sami zákazníci. Většina otázek se stále opakuje. Blog a poradna by se tak brzy měly stát přehledným manuálem pro rychlé řešení drobných domácích oprav.
Technické řešení kompletně zajistila firma AW-dev. „Soustředili jsme se na optimalizaci mobilního zobrazení, rychlost a funkčnost. Každý produkt jde nově vyhledat pomocí názvu, kódu nebo i popisu. Díky tomu umožníme zákazníkům rychle procházet e-shop a pohodlně nakupovat i z mobilních zařízení,“ říká Martin Henych.
Už první dny fungování nového webu potvrzují úspěšnost řešení. „Dříve Google stahoval jednu stránku v průměru za 831 ms, v den spuštění to bylo 6× rychleji. Tohle číslo patří k jedněm z nejlepších, které jsem zatím viděl,“ říká SEO specialista Zdeněk Dvořák.
„Chceme poděkovat všem zákazníkům, kteří se podíleli na redesignu e-shopu. Díky nim jsme odhalili problémová místa a během testování vše postupně ladili. Nový e-shop pamatuje i na opakované objednávky,“ říká Jan Kvasnička, UX specialista a spoluautor nového řešení.
„Důraz klademe především na vyhledávání a průvodce výběrem produktů, aby měl zákazník jistotu, že objednal opravdu ten správný. Kdo si není jistý, může využít poradnu, kde odborník do druhého dne odpoví,“ dodává.
Whirlpool a NejBusiness.cz
27.4.2018
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...