V době velmi nízké nezaměstnanosti se stále ještě s nemožností najít zaměstnání potýkají například lidé starší generace až důchodového věku, kteří jsou přitom stále aktivní a rádi by ještě pracovali. Cítí se ovšem odtržení od většinové populace, od mladých lidí, a někdy mají pocit, že v moderní digitální době nemají co nabídnout. Vodafone chce nyní na tento problém upozornit a zkusit v pilotním projektu přijmout na stáž do svých prodejen zaměstnance z řad lidí důchodového věku. Ve spolupráci s agenturou McCann Prague se Vodafone snaží zjistit, jestli by po takových pozicích byl mezi lidmi starší generace do budoucna zájem. Zároveň věří, že by přítomnost zaměstnance starší věkové skupiny pomohla přivést do prodejen, a tím i blíže digitálním technologiím, také starší zákazníky.
„Ve Vodafonu se dlouhodobě zaměřujeme na diverzitu, jsme jejími velkými zastánci a propagátory a zájem o zaměstnance starší generace patří nejen do oblasti našeho zájmu, ale stává se čím dál více zásadnějším tématem ve společnosti,“ říká Veronika Ivanović, viceprezidentka lidských zdrojů ve Vodafonu, a dodává: „Pilotní projekt, který přivede do Vodafonu stážisty z řad lidí starší generace, vítám a těším se na výsledky, které přinese. Věřím, že se prokáže, že starší lidé mohou přinést do našich prodejen novou míru empatie k zákazníkům svého věku a zároveň i podpořit vlastní vzdělávání.“
„Pryč jsou ty časy, kdy sociálním kampaním stačilo dojímat. Nyní musí značky nabídnout skutečnou pomoc. Jedině tak dají najevo, že to s pomocí myslí vážně… Jsme rádi, že vzhledem k možnostem, které máme jako reklamní agentura a které nám klient, jako je Vodafone, umožňuje, můžeme naší kampaní otvírat dveře otázkám s takovým společenským přesahem,“ říká Filip Kukla, Group Creative Director McCann Prague.
V rámci stáže nejprve ve Vodafonu vysvětlí zaměstnanci základní i pokročilé funkce chytrých zařízení, zákonitosti internetu a další, aby potom sám stážista mohl vysvětlit jejich výhody zákazníkům, kteří do prodejny přijdou.
Pilotní projekt podpoří i mediální kampaň cílená do tisku a OOH.
Vodafone Czech Republic a NejBusiness.cz
24.4.2018
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...