Hyundai Motor vstoupil do roku 2018 s historicky nejlepším výsledkem za první čtvrtletí v Evropě. S nárůstem prodeje o 7,5 % v porovnání se stejným obdobím roku 2017 překonal tempo růstu evropského trhu o 6,9 procentního bodu. Velmi úspěšné prodejní výsledky značky Hyundai dosáhly nového rekordu, a to počtem 145 008 registrací za první tři měsíce roku 2018, což potvrdily nejnovější údaje, zveřejněné Evropským sdružením výrobců automobilů ACEA.
„Výborné výsledky značky Hyundai v prvním čtvrtletí ukazují, že i nadále uspokojujeme poptávku zákazníků díky naší rozšiřované produktové řadě. S modely Kona, i30 Fastback a i30 N oslovuje značka Hyundai nové zákazníky, včetně fanoušků designu, nebo vysokovýkonných automobilů,“ říká Thomas A. Schmid, provozní ředitel společnosti Hyundai Motor Europe. „Navíc budeme pokračovat v posilování a obnově našeho portfolia, což v praxi znamená, že do poloviny roku 2018 bude 90 % našich produktů mladších dvou let.“
V prvním čtvrtletí 2018 doznaly mimořádného růstu v porovnání se stejným obdobím loňského roku především prodeje ve Španělsku (+34 %), Francii (+24 %) a Německu (+16 %), což významně přispělo k vynikajícím celkovým prodejním výsledkům značky Hyundai v Evropě. Tucson zůstává nejprodávanějším modelem Hyundai v Evropě, po něm následují modely i10, i20 a i30, které ztělesňují DNA značky. Úspěch těchto modelů přispívá k realizaci ambiciózní strategie s cílem stát se vedoucí asijskou automobilovou značkou v Evropě do roku 2021. Uvedení modelu i30 N na evropský trh přispělo ke zvýšení prodeje modelové řady i30 v prvním čtvrtletí a rovněž i30 Fastback zaznamenal v prvních měsících roku 2018 vynikající obchodní výsledky.
Hyundai Motor navíc dosáhl vedoucího postavení na evropském trhu v segmentu elektrifikovaných vozidel (EV). Díky modelům IONIQ Electric, Hybrid a Plug-in Hybrid společnost zvýšila své prodeje v této kategorii o více než 50 procent v porovnání se stejným obdobím předchozího roku, čímž výrazně překonala tempo růstu celkového trhu v segmentu EV.
Uvedením několika nových vozů na evropské trhy, včetně zcela nového modelu Kona Electric, nové generace modelu Santa Fe a zcela nového modelu Hyundai NEXO si Hyundai vytváří skvělé předpoklady pro to, aby pozitivní vývoj prodejů pokračoval také v nadcházejících měsících. Hyundai bude s těmito novými produkty i nadále nabízet inovativní, nejmodernější technická řešení dostupná pro nejširší okruh zákazníků.
Hyundai a NejBusiness.cz
23.4.2018
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...