ČPP spustila jarní kampaň s novinkou Domex+

ČPP spustila jarní kampaň s novinkou Domex+

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP“) spustila jarní kampaň, kterou chce podpořit zájem o majetkové pojištění a nabídnout nový produkt Domex+. Novinka nabízí zákazníkům krytí s nejširším rozsahem pojistných nebezpečí na trhu. Zahrnuje například i náklady vynaložené na záchranu dat na pevném disku notebooku nebo stolního počítače.

„Rozhodli jsme se naši jarní kampaň letos zaměřit na pojištění majetku a odpovědnosti. Přestože se situace zlepšuje, lidé stále toto významné pojištění často podceňují. A buď své obydlí nemají pojištěné vůbec nebo pojistná částka není dostatečná. V případě škody, kterou způsobíte druhým, se vyplatí mít sjednané pojištění odpovědnosti,“ vysvětluje zacílení kampaně Jolana Kolaříková, ředitelka úseku marketingu. „Kampaň podpoří nový spot s Patem a Matem, který je vtipným návodem, jak se komplexně pojistit úplně jednoduše,“ říká Kolaříková.

Sleva ve výši 500 korun

Jarní kampaň bude probíhat od dubna do konce června. Letos netradičně cílí na majetkové pojištění a pojištění odpovědnosti a v jeho rámci propaguje novinku DOMEX+. Až do 30. června ČPP nabízí novým klientům jednorázovou slevu ve výši 500 korun při sjednání smlouvy s ročním pojistným od 2 000 Kč. Noví klienti navíc mohou získat také výhodu vstupního bonusu ve výši 30 %. A při ročním placení pojistného další slevu 6 %.

Nový spot s Patem a Matem bude k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a Óčku. TV spot bude dále promítán na monitorech BUS TV v MHD v Českých Budějovicích, Hradci Králové, Liberci, Jablonci nad Nisou, Pardubicích, Plzni, Ústí nad Labem, Brně, Olomouci, Zlíně a Otrokovicích. „Nově bude kampaň podpořena také v rámci digitálu – na Youtube, PPC a RTB komunikaci,“ doplňuje Kolaříková.

Kampaň bude také vidět na CLV a bigboardech a na našich stálých outdoorových plochách po celé České republice. Dále v tisku, například v Právu, Denících ČR, MF Dnes, Lidových novinách, Hospodářských novinách, Ekonomu, Blesku Bydlení, Nedělním Blesku, Metru, 5plus2, Týdeníku Televize, Moje Bydlení, Týdnu, Instinktu, Sedmičce, Model Hobby, Domov, Marienne Bydlení, Katka - Náš útulný byt a dalších. Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic. Dále budeme kampaň komunikovat na polepech na tramvajích a trolejbusech v Praze, Pardubicích, Jihlavě, Ostravě, Ústí nad Labem, Olomouci, Brně, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Liberci, Uherském Brodu, Táboru, Chebu a Plzni. 

„Věříme, že nové zaměření kampaně zvýší zájem o naše produkty a služby a podpoří naši image univerzální pojišťovny, která patří do desítky nejúspěšnějších pojišťoven na trhu,“ dodává Kolaříková.

Zdroj informací

ČPP a NejBusiness.cz

Datum

16.4.2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

Reklama

Page generated in 1.2683 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál