Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP“) spustila jarní kampaň, kterou chce podpořit zájem o majetkové pojištění a nabídnout nový produkt Domex+. Novinka nabízí zákazníkům krytí s nejširším rozsahem pojistných nebezpečí na trhu. Zahrnuje například i náklady vynaložené na záchranu dat na pevném disku notebooku nebo stolního počítače.
„Rozhodli jsme se naši jarní kampaň letos zaměřit na pojištění majetku a odpovědnosti. Přestože se situace zlepšuje, lidé stále toto významné pojištění často podceňují. A buď své obydlí nemají pojištěné vůbec nebo pojistná částka není dostatečná. V případě škody, kterou způsobíte druhým, se vyplatí mít sjednané pojištění odpovědnosti,“ vysvětluje zacílení kampaně Jolana Kolaříková, ředitelka úseku marketingu. „Kampaň podpoří nový spot s Patem a Matem, který je vtipným návodem, jak se komplexně pojistit úplně jednoduše,“ říká Kolaříková.
Jarní kampaň bude probíhat od dubna do konce června. Letos netradičně cílí na majetkové pojištění a pojištění odpovědnosti a v jeho rámci propaguje novinku DOMEX+. Až do 30. června ČPP nabízí novým klientům jednorázovou slevu ve výši 500 korun při sjednání smlouvy s ročním pojistným od 2 000 Kč. Noví klienti navíc mohou získat také výhodu vstupního bonusu ve výši 30 %. A při ročním placení pojistného další slevu 6 %.
Nový spot s Patem a Matem bude k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a Óčku. TV spot bude dále promítán na monitorech BUS TV v MHD v Českých Budějovicích, Hradci Králové, Liberci, Jablonci nad Nisou, Pardubicích, Plzni, Ústí nad Labem, Brně, Olomouci, Zlíně a Otrokovicích. „Nově bude kampaň podpořena také v rámci digitálu – na Youtube, PPC a RTB komunikaci,“ doplňuje Kolaříková.
Kampaň bude také vidět na CLV a bigboardech a na našich stálých outdoorových plochách po celé České republice. Dále v tisku, například v Právu, Denících ČR, MF Dnes, Lidových novinách, Hospodářských novinách, Ekonomu, Blesku Bydlení, Nedělním Blesku, Metru, 5plus2, Týdeníku Televize, Moje Bydlení, Týdnu, Instinktu, Sedmičce, Model Hobby, Domov, Marienne Bydlení, Katka - Náš útulný byt a dalších. Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic. Dále budeme kampaň komunikovat na polepech na tramvajích a trolejbusech v Praze, Pardubicích, Jihlavě, Ostravě, Ústí nad Labem, Olomouci, Brně, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Liberci, Uherském Brodu, Táboru, Chebu a Plzni.
„Věříme, že nové zaměření kampaně zvýší zájem o naše produkty a služby a podpoří naši image univerzální pojišťovny, která patří do desítky nejúspěšnějších pojišťoven na trhu,“ dodává Kolaříková.
ČPP a NejBusiness.cz
16.4.2018
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...