Společnost Porsche Digital GmbH získala menšinový podíl v izraelském start-upu Anagog, čímž strategicky rozšířila své digitální inovační portfolio. Start-up se sídlem v Tel Avivu, založený v roce 2010, má v současnosti 30 zaměstnanců a specializuje se na vývoj umělé inteligence v kontextu mobility. Software, vytvořený a patentovaný společností Anagog, umožňuje společnostem lépe rozumět chování zákazníků v určitých situacích a předvídat ho. Díky tomu bude možné realizovat nové funkce a služby, jako je inteligentní nabídka možností pro zaparkování vozidla. Porsche díky této investici pokračuje ve své digitální transformaci a může nyní vyvíjet a nabízet kontextové a individualizované služby.
„Máme radost, že naše investice do společnosti Anagog nám umožní rozvíjet naše know-how a využívat příležitosti, týkající se umělé inteligence v oblasti mobility. Izraelská start-upová scéna v technologickém odvětví je založena na enormním množství znalostí a potenciálu. Velmi ochotně spolupracujeme s novými společnostmi na dalším vývoji nových digitálních nabídek a rychlém uvádění těchto řešení na trh, aby je mohli zákazníci začít využívat ve svůj prospěch,“ říká Thilo Koslowski, generální ředitel společnosti Porsche Digital.
Technologie, nabízená start-upem Anagog, je integrována do aplikací pro chytré telefony. V současnosti ji využívá přibližně 100 různých aplikací na celém světě. Analýza dat probíhá přímo na přenosném zařízení. To znamená, že data uživatele se nemusí přenášet do cloudu nebo na externí servery. Uživatelé mají v důsledku toho naprostou kontrolu nad svými daty, přestože mohou využívat výhody lepších kontextových služeb. „Těšíme se, že budeme s Porsche vyvíjet nové a inovativní nápady, abychom nabízeli zákazníkům nejlepší možná řešení pro mobilitu. Digitální svět získává na významu a my ho můžeme smysluplně využívat v nových službách pro mobilitu,“ říká Ofer Tziperman, generální ředitel společnosti Anagog.
Porsche Digital GmbH je 100% dceřinou firmou společnosti Porsche AG a plní roli jejího kompetenčního centra pro digitalizaci. Společnost definuje a implementuje nové strategie pro vytváření přidané hodnoty a sestavuje portfolio inovativních digitálních produktů v úzké spolupráci se všemi odděleními Porsche AG. Porsche Digital rozpoznává a vyhodnocuje trendy a investuje do start-upů, čímž si zajišťuje přístup k relevantním technologiím. Dceřiná firma stuttgartského výrobce sportovních vozů se považuje za rozhraní mezi společností Porsche a inovátory z celého světa. Společnost má pobočky v berlínském Ludwigsburgu a ve městě Santa Clara v Silicon Valley a plánuje otevření dalších zastoupení v Asii.
PORSCHE INTER AUTO CZ a NejBusiness.cz
5.4.2018
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...