ROSSMANN se v novém televizním spotu zaměřuje na krásu ve všech podobách

ROSSMANN se v novém televizním spotu zaměřuje na krásu ve všech podobách

Drogistická síť ROSSMANN uvádí nový televizní spot „A život je krásnější“, který poběží celý březen na hlavních komerčních televizních stanicích. ROSSMANN tímto navazuje na celkovou proměnu tváře společnosti. Na začátku roku představil nový komunikační konceptROSSMANN. A život je krásnější, jímž chce více působit na emoce zákazníků. K tomu začal vydávat i zákaznický magazín ROSSMANN Life, v němž přináší zajímavé tipy z oblasti krásy a zdraví.

Nový televizní spot společnosti ROSSMANN se zaměřuje na různé podoby krásy a cílí na ženy ve věku od 30 do 50 let. Vedle televize bude kampaň rovněž podpořena online kampaní. Kreativní část projektu zajistila agentura DDB. První vlna televizních spotů poběží na stanicích Nova a Prima po celý březen. Druhá část bude spuštěna na podzim. „Cílem televizního spotu je podpora značky ROSSMANN. Kampaň vysvětluje, co znamená krása ve spojení s naší značkou a zároveň podporuje klíčové kategorie, kterými se chceme profilovat v oblasti krásy, zdravé výživy, dětského sortimentu a péče o tělo,“ říká Marcela Syrovátková, vedoucí marketingového oddělení ROSSMANN.

Společnost uvedla nový koncept na začátku roku 2018 změnou svého loga a sloganu naROSSMANN. A život je krásnější. K tomu začala vydávat zákaznický časopis se čtvrtletní periodicitou, v němž nakupujícím přináší nejen tipy týkající se krásy a zdraví, ale i rady, jak zútulnit domov či pečovat o děti a rodinu.

Nový TV spot ROSSMANN je k dispozici zde: https://www.youtube.com/watch?v=pVGJXdE0SGk

Zdroj informací

ROSSMANN a Nejbusiness.cz

Datum

26.3.2018

Fotogalerie

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

8. března 2024

Na Slovensku uvedli do provozu největší smart bateriové úložiště nahrazující fosilní zdroje

V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...

3. března 2024

Zaměstnanci Penny si znovu přilepší

Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...

2. března 2024

AČCKA: Cestující autem tvoří 13 % rezervací u CK/CA

Na letní dovolenou do zahraničí cestují čeští turisté nejčastěji autem (48 %), dále letecky (41 %),...

Reklama

Page generated in 1.1217 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál