Marek Hornych ředitelem interní prodejní sítě Wüstenrotu

Marek Hornych ředitelem interní prodejní sítě Wüstenrotu

Strategický úsek interní prodejní sítě finanční skupiny Wüstenrot povede od 1. března Marek Hornych. Jeho úkolem bude další rozvoj stávající obchodní sítě finančních poradců a posílení pozice Wüstenrotu na českém trhu.

„Řídit a rozvíjet prodejní síť finanční skupiny Wüstenrot je pro mě výzvou a velkou příležitostí. Budu usilovat o vytvoření ještě silnějšího obchodního týmu, který bude poskytovat klientům ten nejlepší servis,“ říká Marek Hornych, nový ředitel interní prodejní sítě ve Wüstenrotu, a dodává: „Mým cílem je, abychom byli pro naše klienty i nadále důležitým partnerem v řešení jejich bydlení. Klíčové je poskytování relevantních a jednoduchých produktů, mít odvahu dělat některé věci jinak a neustále se přitom soustředit na zákaznické potřeby. Věřím, že skvělá firemní kultura a správní lidé jsou základními ingrediencemi úspěchu.“

Do finanční skupiny Wüstenrot přichází z pozice inovačního lídra v Air Bank, kde byl necelé tři roky zodpovědný za inovační proces a šíření inovační kultury. Pracoval na klíčových projektech banky a pomáhal interním týmům s kreativitou, vytvářením nových produktů a služeb.

Zkušenosti z oblasti obchodu a stavebních spořitelen získal také v Raiffeisen stavební spořitelně, kde byl sedm let zodpovědný za vzdělávání a rozvoj pobočkové sítě.

Marek Hornych (36) je absolventem Vyšší odborné školy v Praze. Posledních několik let se věnuje koučinku, inovacím, Design thinking metodám a řízení změn. Mezi jeho záliby patří především sport a cestování.

Zdroj informací

Wüstenrot a NejBusiness.cz

Datum

28.2.2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Facebook

Page generated in 1.5568 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál