Společnost CZC.cz začala nabízet všem svým zákazníkům servisní podporu od Datasysu

Společnost CZC.cz začala nabízet všem svým zákazníkům servisní podporu od Datasysu

Český prodejce výpočetní techniky CZC.cz začal všem svým zákazníkům, kteří si koupí notebook či počítač v jeho obchodní síti, nabízet rozsáhlou servisní podporu od technologické společnosti Datasys. Zákazníci si mohou vybrat z nabídky čtyř servisních balíčků službu, která jim nejvíce vyhovuje. Svým rozsahem může unikátní servisní podpora zahrnovat základní nastavení počítače před jeho prvním spuštěním u zákazníka, až po výjezd servisního technika k zákazníkovi v případě problému. Podobnou službu nikdo jiný na českém trhu nenabízí.

„Datasys se na poskytování servisních služeb dlouhodobě zaměřuje. Dosud jsme cílili především na firemní klientelu. Rozšíření nabídky pro malé firmy a koncové zákazníky považujeme za logický krok spolu s tím, jak rostou nároky retailových klientů na komplexnost poskytovaných služeb,“ říká obchodní ředitel Datasysu Martin Novák.

Datasys dlouhodobě nabízí produkt „IT jako služba“ (IT A As Service) určený především firemním zákazníkům. Jen za loňský rok zaznamenala více než 36 400 servisních požadavků, což je o 14 procent více než před dvěma lety.

Česká e-commerce patří podle obchodního ředitele CZC.cz Tomáše Pilského k jedné z nejvyspělejších na světě, zákazníci jsou zvyklí na vysoký uživatelský komfort a úsporu času již berou jako samozřejmost.

Relevantní téma

„Z našich průzkumů vyplývá, že nová nabídka servisní podpory je pro klienty relevantní téma. Zákazník jednoduše na pár kliků nakoupí, a pak se nemusí starat ani o instalaci, o kterou se postaráme buď před odesláním zboží, nebo u něj doma. A stejně tak dokážeme efektivně vyřešit i jakýkoliv poprodejní servis – ať už na dálku, nebo opět přímo u zákazníka,“ říká Pilský.

Základní balíček Start obsahuje nastavení nového PC po jeho koupi včetně vytvoření uživatelských účtů nebo instalace potřebných programů. To vše ještě před dodaním počítače.

„Vzdálená podpora“

Nabídka „Vzdálená podpora“ pak zajistí možnost po celou dobu záruky notebooku kontaktovat technickou podporu. Ta pomůže při poruchách hardwaru i softwaru.

Vedle toho Datasys jako jediný na trhu nabízí balíčky „Domácí rozjezd“ a „Domácí servis“. V rámci balíčku „Domácí rozjezd“ přijede technik Datasysu domů k zákazníkovi, notebook nastartuje, doinstaluje potřebný software, připojí tiskárny, WiFi nebo TV a ukáže, jak zařízení správně používat. Domácí servis umožňuje po dobu záruky kontaktovat technickou podporu k rychlému odstranění běžných problémů nebo si domluvit návštěvu technika doma v případě komplexnějších závad.

Balíčky stojí od 399 Kč do 2 324 Kč s DPH.

Zdroj informací

CZC.cz a NejBusiness.cz

Datum

11.2.2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

10. května 2024

Investiční fond Vetfund otevírá nejmodernější veterinární kliniku v ČR

V Praze na Palmovce zahájila od května svou činnost nejmodernější veterinární klinika v České republice....

2. května 2024

VDT Technology dokončila projekt digitálního dvojčete úpravny vody

VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

Reklama

Page generated in 1.268 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál