Díky kampani S malou pomocí k velké radosti pomůže Český červený kříž dětem v nouzi

Díky kampani S malou pomocí k velké radosti pomůže Český červený kříž dětem v nouzi

Společná kampaň Českého červeného kříže a společností Procter & Gamble a COOP pomohla pro děti v tísni vybrat 370 000 Kč. Díky iniciativě S malou pomocí k velké radosti Český červený kříž zabezpečí útulnější prostředí pro dětí žijící se svými rodinami v azylových domech ČČK a děti léčící se v Dětské odborné léčebně Ch. G. Masarykové v Bukovanech. Větší skříň, polička, obrázek na stěně či prostor, kde si můžou hrát… Jen pár samozřejmých věcí, které ale dokáží potřebným dětem udělat radost a vytvořit pro ně útulnou atmosféru během jejich přechodného pobytu v zařízeních Českého červeného kříže. Na tyto a mnoho dalších dětských přání teď budou určeny finanční prostředky vybrané během projektu S malou pomocí k velké radosti.

„Chtěla bych jménem celého Českého červeného kříže, rodin a dětí poděkovat všem, kteří se do akce zapojili. Děti a jejich rodiny v azylových domech se nachází ve velmi složité životní situaci, a proto jsme velmi rádi, že jim takto můžeme zútulnit prostředí pro dočasný pobyt. Obdobně pobyt v léčebně by měl být pro děti co nejpříjemnější, k čemuž nyní poslouží vybrané finanční prostředky,“ popisuje účel podpory Miroslava Jirůtková, vedoucí Programového oddělení Úřadu ČČK.

Za kampaň se jako ambasadorka postavila herečka Mahulena Bočanová: „My si často ani neuvědomujeme, co všechno nám tvoří útulný domov. I drobnosti dokážou vytvořit přívětivou atmosféru. Vnímám pozitivně, že se do iniciativy zapojilo tolik lidí a pomohli tam, kde je to potřeba.“

Do kampaně S malou pomocí k velké radosti se zapojil každý, kdo si od začátku října do konce loňského roku zakoupil produkty značek Procter & Gamble (Ariel, Lenor, Jar, Pampers, Always, Gillette, Pantene, Head & Shoulders, Old Spice a Oral-B) v obchodech COOP po celé České republice. Z ceny každého produktu bylo na dobrou věc určeno 1 %. Pro děti se podařilo vysbírat 370 000 Kč.

„Jsme moc rádi, že naši zákazníci prokázali velký zájem o své okolí a pomoc potřebným. Chtěli bychom poděkovat všem, kteří se v našich obchodech připojili,“ říká Mgr. Lukáš Němčík, Head of Marketing & Development – COOP. Barbora Kratochvílová, marketingová manažerka pro střední Evropu ve společnosti Procter & Gamble, dodává: „Velmi nás těší, že naše značky opět pomohly tam, kde je to potřeba. A co víc – přinesou i radost! Děkujeme zákazníkům COOP, kteří si některý z našich produktů zakoupili.“

Zdroj informací

COOP a NejBusiness.cz

Datum

7.2.2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. července 2025

Program turistických voucherů pro Jeseníky přinesl regionu téměř 300 milionů korun

rogram turistických voucherů pro Jeseníky realizovaný Ministerstvem pro místní rozvoj (MMR) ve spolupráci...

11. června 2025

SÚIP: V roce 2024 provedl bezmála 19 000 kontrol a udělil pokuty za téměř 470 miliónů

Celkem 18 969 provedených kontrol, 5 595 udělených pokut v celkové výši 468 994 500 korun, ale i 1 934...

6. června 2025

První vysokorychlostní trať v ČR „Moravská brána“ je blíže realizaci

První vysokorychlostní trať v České republice uspěla v procesu posouzení vlivů na životní prostředí (EIA)...

4. června 2025

Firmy v železničním průmyslu nabízejí stovky pracovních míst pro letošní absolventy technicky zaměřených středních škol

Členské firmy Asociace podniků českého železničního průmyslu - ACRI letos nabízejí stovky pracovních míst,...

16. května 2025

Samsung přebírá špičkového globálního výrobce HVAC zařízení FläktGroup

Společnost Samsung Electronics oznámila, že uzavřela dohodu o převzetí veškerých akcií skupiny FläktGroup,...

27. dubna 2025

SGEF reportuje 36% nárůst financování strojů a technologických zařízení

Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...

25. dubna 2025

Flexibilních kanceláří v Česku už je přes 172 500 metrů čtverečních. A bude jich více i v regionech

Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...

22. dubna 2025

IROP v roce 2024: 2 409 podpořených projektů a investice za 26,5 miliardy korun

Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...

17. dubna 2025

Inspekce práce v loňském roce při kontrolách odhalila téměř 2 tisíce nelegálně pracujících osob

V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...

9. dubna 2025

ABB, Smart View a Keyence otevřely studentům dveře do reálného světa robotiky na RoboVision Hackathonu

ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...

Reklama

Page generated in 1.5737 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál