Projekt Peugeot Vyzkoušené vozy vykazuje od svého spuštění v roce 2010 konstantní prodejní výsledky. V roce 2017 bylo v rámci tohoto programu prodáno 803 vozů, což představuje nárůst o 3 % oproti roku 2016.
Značkový program Peugeot Vyzkoušené vozy nabízí už 7 let zákazníkům v České republice prověřené ojeté vozy se zárukou. Vozidla splňující přísné standardy získávají certifikát kvality, což jim usnadňuje prosadit se v silné konkurenci na českém trhu. V loňském roce si takto našlo cestu k zákazníkům 803 ojetých vozů Peugeot. Přibližně 40 % automobilů patřilo do kategorie Confort (stáří max. 8 let, nájezd max. 180 000 km), přičemž nejčastěji se jednalo o modely Peugeot 5008, 3008 a 308 SW (původní generace). 60 % loni prodaných Vyzkoušených vozů Peugeot se řadilo do kategorie Premium (stáří max. 3 roky, nájezd max. 60 000 km), a zde se prosadily hlavně novější verze modelu Peugeot 308 (uvedení na trh v r. 2014) a SUV Peugeot 3008.
"Naše prodejní nárůsty nejsou tak markantní jako u nových vozů Peugeot, kde loni značka dosáhla rekordu, přesto ale můžeme být spokojeni. Preferujeme totiž pozvolný nárůst při zachování maximální kvality našich ojetých vozů. Prodáváme je po důkladné technické kontrole v servisu a poskytujeme na ně nadstandardní celoevropskou záruku 12 měsíců, která kryje mechanické, elektrické a elektronické skupiny a součásti celého vozu. Za 7 let existence jsme si vybudovali důvěru klientů a náš program výbornou pověst, což jsou cenné vklady do budoucna,“ komentuje prodeje Ondřej Husák, specialista na Ojetá vozidla – Remarketing a Certifikovaná ojetá vozidla značek Peugeot, Citroën a DS.
Ani z hlediska koncesionářů značky Peugeot zařazených do programu nedošlo k radikálním změnám. Aktuálně tvoří prodejní síť Vyzkoušených vozů Peugeot 12 prodejních míst po celé ČR. Nejvyšších prodejů dosahují pražská koncese Peugeot DOMANSKÝ a KOPECKÝ v Bystřici nad Pernštejnem.
"Rozšiřování sítě není prioritou, tou zůstává opět kvalita. Naše nároky na prodejce ojetých vozů jsou opravdu vysoké a my jsme v této oblasti zcela nekompromisní,“ vysvětluje Ondřej Husák.
V rámci programu Peugeot Vyzkoušené vozy se v letošním roce se dá očekávat navýšení prodeje na přibližně 900 kusů. Podíl kategorie Comfort by měl narůst na přibližně 50 %.
Peugeot a NejBusiness.cz
25.1.2018
V Praze na Palmovce zahájila od května svou činnost nejmodernější veterinární klinika v České republice....
VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...