Elflein přebírá 61 nových návěsů Kögel

Elflein přebírá 61 nových návěsů Kögel

Společnost Elflein Spedition & Transport GmbH se sídlem v Bambergu a pobočkami v Lipsku, Oelsnitzu, Hermsdorfu, Boru (CZ) a Nýřanech (CZ) rozšiřuje svůj vozový park o 61 návěsů Kögel. Nové návěsy bude podnik v budoucnu používat pro zákazníky z nejrůznějších průmyslových oblastí, jako např. pro koncepci „Just In Time“ v automobilovém segmentu, anebo pro papírenský nebo tiskařský průmysl. Společnost Elflein profesionálně pokrývá obchodní oblasti přepravy, systémové dopravy (JIT/JIS), skladování a logistiky, outsourcing přepravy a skladování. S více než 1250 pracovníky, více než 475 vozidly a příslušnými skladovými plochami je společnost Elflein známým pojmem. Rozhodnutí o nových návěsech Kögel Euro Trailer Mega Rail a 2nápravových návěsech Mega bylo provedeno z dobrého důvodu – společnost Elflein tak nejen sníží náklady na provoz a pohonné hmoty, ale přispěje také k ochraně životního prostředí. Nové návěsy Kögel získá společnost Elflein přes společnost Leckert Fahrzeughandel GmbH, což je obchodní zastoupení Kögel v oblasti severního Bavorska a jižního Hessenska.

O čtyři palety více – Kögel Euro Trailer Mega Rail

Každý z deseti nových návěsů Euro Trailer Mega Rail poskytne podniku místo na celkem 37 palet. To znamená v každém návěsu o čtyři paletová místa víc oproti standardnímu provedení Mega. Z toho plynou pro společnost Elflein ekologické a ekonomické výhody: úspora paliva až deset procent, až o deset procent méně emisí CO2 a při průměrném zatížení 80 procent lze ušetřit každou desátou jízdu. Německé zákony umožňují používání těchto prodloužených návěsů přirozeně i v kombinované dopravě. Díky uchopovacím hranám integrovaným v rámu, plachtové ochraně proti čelistem chapače a speciálním osám ve výbavě Rail lze návěsy Euro Trailer Mega Rail naložit i na železnici. Návěsy jsou samozřejmě certifikovány podle DIN EN 12642 kód XL. Pro optimální zajištění nákladu je sériově k dispozici ve vnějším děrovaném ocelovém rámu Vario-Fix 15 párů vázacích ok se sílou v tahu 2 000 kg na vázací oko. Na přání jsou návěsy Euro Trailer Mega Rail vybaveny podle směrnice Daimler 9.5. To zahrnuje mimo jiné doraz pro palety a zdvojení čelní stěny. K další individuální výbavě patří výbava RoRo pro lodní a trajektovou přepravu bez doprovodu, bedna na nářadí, LED obrysová světla, LED vícekomorová světla a mnoho dalších.

Kögel Mega se dvěma 10tunovými nápravami

2nápravové objemové návěsy Kögel ideálně vhodné pro dodávky v automobilovém segmentu jsou vybaveny zesíleným rámem podvozku pro 10tunové nápravy. Společnost Elflein tak může navíc při menší vlastní hmotnosti využívat výhod hladšího chodu díky delší vzdálenosti náprav 1 810 milimetrů a nižších nákladů na provoz a pohonné hmoty. Díky vnitřní světlé výšce tři metry a mechanicko-hydraulické zvedací střeše, která patří do rozsahu sériového vybavení, lze jednoduše nakládat i vykládat tři pletivové boxy, které jsou umístěny ve stohu na sobě. Tím se zvětšuje boční i zadní nakládací výška na hodnotu přes tři metry. Sériová střešní plachta Kögel-Integral navíc umožňuje lepší manipulaci při otevřené střeše. Díky střešním popruhům integrovaným ve střešní plachtě patří prověšené popruhy minulosti. Už nemůže dojít k zaháknutí popruhů za náklad. Přirozeně jsou návěsy Mega i certifikované podle normy DIN EN 12642 Code XL a volitelně je lze vybavit pro použití v automobilovém segmentu podle směrnice Daimler 9.5. K další individuální výbavě patří zvedání druhé nápravy, bedna na nářadí, LED obrysová světla, LED vícekomorová světla, výbavový paket pro zajištění částečného nákladu a mnoho dalších.

Povrchová vrstva KTL: trvalá ochrana proti korozi

U celkem 61 návěsů Kögel je celý rám vozidla trvale chráněn před korozí prostřednictvím nanokeramické technologie a povrchové vrstvy KTL s následně naneseným lakem vytvrzeným UV zářením.

Zdroj informací

Kögel a NejBusiness.cz

Datum

19.1.2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

27. dubna 2025

SGEF reportuje 36% nárůst financování strojů a technologických zařízení

Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...

25. dubna 2025

Flexibilních kanceláří v Česku už je přes 172 500 metrů čtverečních. A bude jich více i v regionech

Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...

22. dubna 2025

IROP v roce 2024: 2 409 podpořených projektů a investice za 26,5 miliardy korun

Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...

17. dubna 2025

Inspekce práce v loňském roce při kontrolách odhalila téměř 2 tisíce nelegálně pracujících osob

V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...

9. dubna 2025

ABB, Smart View a Keyence otevřely studentům dveře do reálného světa robotiky na RoboVision Hackathonu

ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...

8. dubna 2025

Exportéři hledají nové trhy. Diverzifikace je klíčem ke stabilitě a odolnosti

České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

Reklama

Page generated in 1.6172 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál