Elflein přebírá 61 nových návěsů Kögel

Elflein přebírá 61 nových návěsů Kögel

Společnost Elflein Spedition & Transport GmbH se sídlem v Bambergu a pobočkami v Lipsku, Oelsnitzu, Hermsdorfu, Boru (CZ) a Nýřanech (CZ) rozšiřuje svůj vozový park o 61 návěsů Kögel. Nové návěsy bude podnik v budoucnu používat pro zákazníky z nejrůznějších průmyslových oblastí, jako např. pro koncepci „Just In Time“ v automobilovém segmentu, anebo pro papírenský nebo tiskařský průmysl. Společnost Elflein profesionálně pokrývá obchodní oblasti přepravy, systémové dopravy (JIT/JIS), skladování a logistiky, outsourcing přepravy a skladování. S více než 1250 pracovníky, více než 475 vozidly a příslušnými skladovými plochami je společnost Elflein známým pojmem. Rozhodnutí o nových návěsech Kögel Euro Trailer Mega Rail a 2nápravových návěsech Mega bylo provedeno z dobrého důvodu – společnost Elflein tak nejen sníží náklady na provoz a pohonné hmoty, ale přispěje také k ochraně životního prostředí. Nové návěsy Kögel získá společnost Elflein přes společnost Leckert Fahrzeughandel GmbH, což je obchodní zastoupení Kögel v oblasti severního Bavorska a jižního Hessenska.

O čtyři palety více – Kögel Euro Trailer Mega Rail

Každý z deseti nových návěsů Euro Trailer Mega Rail poskytne podniku místo na celkem 37 palet. To znamená v každém návěsu o čtyři paletová místa víc oproti standardnímu provedení Mega. Z toho plynou pro společnost Elflein ekologické a ekonomické výhody: úspora paliva až deset procent, až o deset procent méně emisí CO2 a při průměrném zatížení 80 procent lze ušetřit každou desátou jízdu. Německé zákony umožňují používání těchto prodloužených návěsů přirozeně i v kombinované dopravě. Díky uchopovacím hranám integrovaným v rámu, plachtové ochraně proti čelistem chapače a speciálním osám ve výbavě Rail lze návěsy Euro Trailer Mega Rail naložit i na železnici. Návěsy jsou samozřejmě certifikovány podle DIN EN 12642 kód XL. Pro optimální zajištění nákladu je sériově k dispozici ve vnějším děrovaném ocelovém rámu Vario-Fix 15 párů vázacích ok se sílou v tahu 2 000 kg na vázací oko. Na přání jsou návěsy Euro Trailer Mega Rail vybaveny podle směrnice Daimler 9.5. To zahrnuje mimo jiné doraz pro palety a zdvojení čelní stěny. K další individuální výbavě patří výbava RoRo pro lodní a trajektovou přepravu bez doprovodu, bedna na nářadí, LED obrysová světla, LED vícekomorová světla a mnoho dalších.

Kögel Mega se dvěma 10tunovými nápravami

2nápravové objemové návěsy Kögel ideálně vhodné pro dodávky v automobilovém segmentu jsou vybaveny zesíleným rámem podvozku pro 10tunové nápravy. Společnost Elflein tak může navíc při menší vlastní hmotnosti využívat výhod hladšího chodu díky delší vzdálenosti náprav 1 810 milimetrů a nižších nákladů na provoz a pohonné hmoty. Díky vnitřní světlé výšce tři metry a mechanicko-hydraulické zvedací střeše, která patří do rozsahu sériového vybavení, lze jednoduše nakládat i vykládat tři pletivové boxy, které jsou umístěny ve stohu na sobě. Tím se zvětšuje boční i zadní nakládací výška na hodnotu přes tři metry. Sériová střešní plachta Kögel-Integral navíc umožňuje lepší manipulaci při otevřené střeše. Díky střešním popruhům integrovaným ve střešní plachtě patří prověšené popruhy minulosti. Už nemůže dojít k zaháknutí popruhů za náklad. Přirozeně jsou návěsy Mega i certifikované podle normy DIN EN 12642 Code XL a volitelně je lze vybavit pro použití v automobilovém segmentu podle směrnice Daimler 9.5. K další individuální výbavě patří zvedání druhé nápravy, bedna na nářadí, LED obrysová světla, LED vícekomorová světla, výbavový paket pro zajištění částečného nákladu a mnoho dalších.

Povrchová vrstva KTL: trvalá ochrana proti korozi

U celkem 61 návěsů Kögel je celý rám vozidla trvale chráněn před korozí prostřednictvím nanokeramické technologie a povrchové vrstvy KTL s následně naneseným lakem vytvrzeným UV zářením.

Zdroj informací

Kögel a NejBusiness.cz

Datum

19.1.2018

Diskuse

Žádný komentář dosud nebyl vložen

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Page generated in 1.4484 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál