Síť drogerií ROSSMANN spustila unikátní věrnostní program, díky kterému si mohou zákazníci až do poloviny dubna pořídit exkluzivní šperky LIORA za výjimečné ceny. Tato věrnostní akce je zároveň elegantním doplněním nového konceptu ROSSMANN. A život je krásnější, jímž chce ROSSMANN více působit na emoce zákazníků a přinášet jim nejen radost, ale i krásu a inspiraci. K tomu ROSSMANN přichystal pro své nakupující další novinku – sortiment i zajímavé tipy z oblasti krásy a zdraví nyní zákazníci naleznou na stránkách nového magazínu ROSSMANN Life.
Věrnostní kampaň LIORA vychází vstříc především ženám. Ty si čas strávený v drogeriích ROSSMANN mohou zpříjemnit nákupem exkluzivních šperků LIORA za příznivé ceny. Produkty jsou zdobené prémiovou značkou nejkvalitnějších krystalů z dílny rakouské společnosti Swarovski. Elegantní šperky jsou tak ideálním doplňkem pro nadcházející plesovou sezónu či skvělým dárkem k Valentýnovi. Zákazníci mohou vybírat z originálních náušnic, náramků a náhrdelníků. Pro muže jsou v nabídce luxusní manžetové knoflíčky z nerezové oceli doplněné krystaly Swarovski.
Kampaň funguje jednoduše. Za každých 100 korun nákupu získá zákazník jeden bod. Za nákup speciálně označených výrobků zákazníci navíc získají extra body, které jim nákup šperků LIORA ještě usnadní. Kampaň potrvá až do 17. dubna 2018. Více informací naleznete zde: http://www.rossmann.cz/sbirej-body/
Nový časopis ROSSMANN Life
„Vedle nové věrnostní kampaně jsme pro naše zákazníky přichystali ještě jednu novinku. Od nového roku mohou nakupující čerpat inspiraci z našeho nového lifestyle zákaznického magazínu ROSSMANN Life. Na celkem 24 stranách naleznou inspirativní články o zdraví, kráse a také praktické tipy na produkty z našeho sortimentu.,“ říká Marcela Syrovátková, vedoucí marketingového oddělení ROSSMANN. Magazín je k dispozici zdarma ve všech prodejnách ROSSMANN.
Časopis ROSSMANN Life bude vycházet čtyřikrát do roka a na svých stránkách bude čtenářům přinášet tipy týkající se nejen krásy a zdraví, ale i rady, jak zútulnit domov či pečovat o děti a rodinu. Za změnou komunikačního konceptu značky ROSSMANN stojí agentura DDB.
ROSSMANN a NejBusiness.cz
15.1.2018
Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...
Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...
Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...
V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...