Na středoevropský trh B2B služeb přichází velký hráč, AXA Partners. Jeho cílem bude poskytovat služby firmám napříč obory od velkých finančních institucí až po startupy, vymýšlet produkty na míru a přinášet inovace. AXA Partners chce svým obchodním partnerům pomáhat se zvyšováním zisků, získáváním nových klientů a posilováním loajality těch stávajících.
Firma vznikla sloučením společností AXA Assistance a AXA Creditor a navazuje na stovky zrealizovaných a úspěšných projektů. Mezi ně patří například unikátní pay-per-use cestovní pojištění pro velkého tuzemského mobilního operátora, které se samo zapíná a vypíná při přejetí hranic, nebo speciální vouchery pro prodejce zájezdů, které kryjí krach cestovní kanceláře a poskytují klientům okamžitou náhradu škody bez nutnosti čekat na výsledek řešení úpadku pojišťovnou.
„Spojením dvou entit do AXA Partners získá klient nejen rozšířenou nabídku produktů, ale taky najde všechny služby přehledně na jednom místě,“ vysvětluje Petr Hošek, Business Development Director AXA Partners.
AXA Partners už v minulosti (tehdy pod značkou AXA Assistance) na trh přišla s prvním chatbotem ve finančním sektoru nebo s digitálními kartičkami cestovního pojištění, které získaly i letošní Cenu pokroku. Ve svém zaměření na inovativní produkty hodlá pokračovat i nadále.
Spolupráce bude fungovat napříč trhem, doposud firma spolupracovala především se společnostmi z oborů:
1. Finanční sektor
2. Cestování
3. Telekomunikace
4. Automotive a leasing
5. Startupová scéna
6. Energetika a utilities
Maloobchodní sítě AXA Partners bude působit na celém světě, zhruba v 200 zemích. Ročně vyřeší přes 10 milionů případů. Spadá do skupiny AXA, jejíž hodnota je přes 11 miliard dolarů a která byla už 9. rok po sobě zvolena nejhodnotnější značkou v pojišťovnictví.
AXA Assistance a NejBusiness.cz
10.1.2018
VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...