BILLA navazuje na úspěšnou a zákazníky pozitivně vnímanou kampaň, jež odstartovala v loňském roce. Výrobky se sníženými cenami označené výrazným červeným vykřičníkem BILLA JE LEVNÁ naleznou zákazníci supermarketů BILLA v regálech i letos.
Možnost nakupovat levně i bez sledování slevových akcí na trhu nabídla BILLA svým zákazníkům už vloni. Celoroční kampaní s nabídkou kvalitních produktů pokrývajících položky napříč celým sortimentem – od potravin až po drogerii a kosmetiku – nabídne nakupujícím i v tomto roce. Kampaň odstartovala tento týden a v průběhu roku osloví zákazníky hned několikrát.
„Vloni BILLA úspěšně otevřela 9 nových prodejen a 10 stávajících zrekonstruovala. Celkově tak v České republice provozuje 220 prodejen a zákazníkům nabízí každodenně bohatou paletu kvalitních a čerstvých potravin i výrobků. Kampaní „BILLA JE LEVNÁ“ chceme dát zákazníkům i letos možnost nakoupit si produkty za výhodné ceny bez nutnosti sledovat slevové akce našich konkurentů. Zpětná vazba od našich zákazníků nám potvrzuje, že BILLA je pro nakupující symbolem kvality, čerstvosti i cenové dostupnosti,“ uvedla manažerka korporátní komunikace BILLA Česká republika Dana Bratánková.
Speciální komunikační kampaň se postupně objeví ve všech reklamních formátech společnosti. Kromě podpory v médiích s důrazem na TV a tisk se trvale zlevněné položky představí v týdenních vlnách ve speciálním letáku. Ten naleznou zákazníci na speciálně vytvořené webové stránce www.billajelevna.cz, kde si zároveň budou moci zasoutěžit o poukázky v hodnotě 100 Kč. Položky, kterých se kampaň týká, budou označeny na prodejnách speciálním červeným wobblerem stejně jako tomu bylo v loňském roce.
Oproti loňské cenové kampani, která byla realizována mateřskou skupinou REWE, vznikala tato cenová kampaň v ryze českých podmínkách.
BILLA a NejBusiness.cz
10.1.2018
VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...