Rok 2018 se ponese v duchu připomínek a oslav významných výročí roku 2018 spojených s českou státností. Za mimořádně významné je považováno zejména sté výročí založení novodobé státnosti v roce 1918 a padesáté výročí pražského jara 1968. Obě tyto události zásadně formovaly českou identitu. Rok 2018 poskytne rovněž příležitost připomenout čtvrtstoletí česko-slovenského rozdělení.
V rámci meziresortní spolupráce budou podpořeny různorodé projekty, agentura CzechTourism je pověřena zajištěním jejich jednotné marketingové podpory.
„Naším úkolem je připravit jednotnou vizuální i obsahovou komunikaci všech subjektů zapojených do oslav. Zkušenosti máme již z obdobné kampaně, která byla agenturou realizována při 700. výročí narození Karla IV,“ popisuje roli CzechTourism její ředitelka Monika Palatková.
CzechTourism pro oslavy nadcházejícího roku připravil jednotný kreativní koncept a logo. To je vyvedeno v původním českém autorském písmu Sklonar. Abeceda Sklonar použitá pro logo 100. výročí je dílem autorů současné generace české typografické školy – Martina Váchy a Marka Pistory.
Záměrně jsou v jeho rámci využívány pouze základní grafické prvky, jakými jsou barevnost trikolory a letopočty jednotlivých významných výročí. S ohledem na univerzálnost využití loga nebyly voleny žádné figurativní elementy.
Marketingová koncepce oslav výročí 2018 bude dále zahrnovat tvorbu kreativy, klíčových vizuálů či audio a video spotu. Spoty budou sloužit k oficiální prezentaci výročí, objeví se především v on-line kanálech a na sociálních sítích. CzechTourism připraví i webovou prezentaci oslav.
Na počátku roku bude spuštěna česká mutace, následně bude web přístupný také ve slovenštině, angličtině, němčině, ruštině, francouzštině a polštině. Prezentovat se na něm budou historické milníky České a Slovenské republiky i oficiální akce, které budou připraveny během roku 2018 ve všech regionech České republiky. Interaktivní obsah bude připraven nejen pro návštěvníky webových stránek, ale i pro uživatele bezplatné aplikace, která nabídne i interaktivní zapojení do oslav.
CzechTourism a NejBusiness.cz
7.1.2018
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...
Na letní dovolenou do zahraničí cestují čeští turisté nejčastěji autem (48 %), dále letecky (41 %),...