Porsche otvírá 100. dealerství v Číně

Porsche otvírá 100. dealerství v Číně

Porsche investuje v Říši středu a otvírá své 100. dealerství v Číně. Nové „Porsche Studio“ v obrovské metropoli Kanton přichází s inovativním konceptem prodeje, který se podobá dealerství „Porsche on Sylt“. Výrobce sportovních vozů plánuje prostřednictvím nového dealerství navázat ještě přímější interakci s novými cílovými skupinami zákazníků v prostředí jejich každodenního života. Nový komplex je umístěn uprostřed luxusního nákupního centra a zákazníkům nabízí přehled o kompletní nabídce služeb značky, a to jak v osobních, tak i virtuálních formátech. Na jaře 2018 bude také otevřeno zážitkové centrum Porsche Experience Centre v Šanghaji.

Výrobce sportovních vozů s novou nabídkou pro zákazníky

„Čína se v uplynulých letech stala největším trhem značky Porsche,“ říká Detlev von Platen, člen představenstva společnosti Porsche AG, zodpovědný za prodej a marketing. „V Asii jsou mimořádně oblíbené naše čtyřdveřové sportovní vozy, poptávka však rychle roste také po našich dvoumístných modelech.“ Čína se již stala nejdůležitějším trhem pro modely 718. Během prvních tří čtvrtletí roku 2017 bylo v Číně dodáno více než 5100 vozidel Boxster a Cayman.

Porsche se hodlá pomocí nového komplexu v centru Kantontu, v bezprostřední blízkosti svých zákazníků, ještě výrazněji zviditelnit. Jedním z hlavních charakteristických prvků nového showroomu s plochou 460 metrů čtverečních je výstavní zóna pro nová vozidla. Všech pět modelových řad, nabízených výrobcem sportovních vozů, si mohou zákazníci navíc nechat vizualizovat a individualizovat v požadované barvě pomocí iPadu a různých modelů automobilů vycházejících z obvyklých hliněných modelů vytvářených v designérském studiu.

„Porsche Studio“ úzce spolupracuje se stávajícím Porsche Centrem, provozovaným společností Jebsen Group, a umožňuje potenciálním zákazníkům také pořízení vozidla přímo na místě. „Porsche Studio Kanton reprezentuje inovativní a progresivní strategii značky Porsche,“ řekl Franz Jung, prezident a generální ředitel společnosti Porsche China. „Kombinuje tradičního ducha značky Porsche s potenciálem nových technologií. Ve stále dynamičtějším podnikatelském prostředí v Číně probíhají neustálé změny. Jsme přesvědčeni o tom, že tak futuristická digitální nabídka upevní postavení naší značky, podpoří kreativní zážitky zákazníků a osloví nové partnery.“

Výrobce sportovních vozů rovněž rozšiřuje nabídku zážitkových akcí pro současné a potenciální zákazníky otevřením střediska Porsche Experience Centre v Šanghaji. Šesté středisko Experience Centre na světě – po Atlantě, Lipsku, Silverstone, Le Mans a Los Angeles – nabízí klasické lekce jízdy na závodním okruhu i na terénním polygonu. Návštěvníci mohou v celkem pěti dílčích programech zažít na vlastní kůži sportovní charakter vozů Porsche na závodním okruhu a také mohou prověřit jejich schopnosti v drsném terénu. „Přestože žijeme v digitální éře, schopnost nabízet skutečné zážitky z řízení neztratila pro značku Porsche nic ze svého významu – ba právě naopak,“ dodává Detlev von Platen. „Naše zážitková centra v Evropě a Americe jsou důležitou součástí naší prodejní organizace. Otevření dalšího areálu v Asii je vzhledem k rostoucí důležitosti tohoto tržního regionu logickým krokem.“

Zdroj informací

Porsche Inter Auto CZ spol. s r.o. a NejBusiness.cz

Datum

4.1.2018

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

Reklama

Page generated in 1.4347 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál