Nová dm kampaň Respekt poukazuje na jedinečnost každého člověka

Nová dm kampaň Respekt poukazuje na jedinečnost každého člověka

Slepá malířka, anesteziolog a zároveň DJ a dalších 5 osobností: To jsou protagonisté nové kampaně značky dm pod názvem „Respekt“. Každá ze 7 osobností je ztělesněním jedné ze 7 vlastností, které společně symbolizují hodnoty dm drogerie markt. Poselstvím kampaně je ukázat člověka v jeho jedinečnosti, mnohotvárnosti a vyjádřit mu respekt a uznání. Od ledna doprovází kampaň také nové reklamní spoty.

Jednou z tváří kampaně je Claudia, slepá malířka. Jak sama říká: „Když maluji, zapomenu, že jsem slepá.“

„Hodnoty jako respekt a jedinečnost jsou hluboce zakořeněny i ve filozofii společnosti dm. Žijí nejen v každodenním kontaktu se zákazníky, ale také v rámci samotné společnosti. Být člověkem znamená vyznačovat se určitými vlastnostmi. A být člověkem v dm znamená být respektován takový, jaký jsem. Každého zákazníka vnímáme jako jedinečnou osobnost, a tak k němu i přistupujeme,“ uvádí Martina Horká, jednatelka dm.

Sedm skutečných příběhů a vlastností 

Tváří kampaně ukazující na výjimečnost každého z nás je sedm osob. Stejně jako v předchozích kampaních, ani v této nefigurují modelové či herci. dm v sedmi krátkých portrétech postupně představí skutečné příběhy reálných lidí, kteří se vyznačují určitou vlastností, jež výrazně ovlivňuje jejich život. Díky ní jsou jedineční. Nezáleží na tom, zda nás tato vlastnost překvapuje či nám imponuje. Respekt si zaslouží všichni.

Například malířka Claudia, která ve dvaceti letech oslepla. Ani po zákeřné nemoci nepřestala malovat. Projevila se u ní jedinečná vlastnost: rychlá reakce na změnu a přizpůsobení se novým podmínkám. Nebo Lois, jenž zasvětil svůj život horám, a kromě toho se sám naučil hrát na 40 hudebních nástrojů. Svou radost z hudby předává ostatním při koncertech vážné hudby v poutním kostele.

V centru pozornosti stojí člověk. A respekt k němu. 

„Člověk jako každý jiný. Výjimečný.“ – tak zní moto nové kampaně, která odkazuje na známé dm poselství: „Zde jsem člověkem, zde nakupuji.“ Martina Horká uvádí, že kampaň Respekt pohlíží na téma lidské existence novým pohledem: „Bytí člověka je definováno určitými základy. Uznání lidí v jejich důstojnosti a takových, jací jsou – to je charakteristické pro respekt. A také pro dm, jejíž hodnoty se odráží ve slibu značky a v jejím chování k zákazníkům i spolupracovníkům.“

Příběhy sedmi osobností, jejichž rozmanitost reprezentují vlastnosti jako je houževnatost, empatie, vytrvalost, sebekontrola, týmový duch, vnitřní motivace nebo seberealizace, jsou k dispozici na webových stránkách dm a během ledna a února budou představeny také v televizi. Téma nové kampaně se postupně promítne do všech komunikačních kanálů.

Zdroj informací

dm drogerie a NejBusiness.cz

Datum

3.1.2018

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

27. dubna 2025

SGEF reportuje 36% nárůst financování strojů a technologických zařízení

Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...

25. dubna 2025

Flexibilních kanceláří v Česku už je přes 172 500 metrů čtverečních. A bude jich více i v regionech

Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...

22. dubna 2025

IROP v roce 2024: 2 409 podpořených projektů a investice za 26,5 miliardy korun

Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...

17. dubna 2025

Inspekce práce v loňském roce při kontrolách odhalila téměř 2 tisíce nelegálně pracujících osob

V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...

9. dubna 2025

ABB, Smart View a Keyence otevřely studentům dveře do reálného světa robotiky na RoboVision Hackathonu

ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...

8. dubna 2025

Exportéři hledají nové trhy. Diverzifikace je klíčem ke stabilitě a odolnosti

České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

Reklama

Page generated in 1.3754 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál