Slepá malířka, anesteziolog a zároveň DJ a dalších 5 osobností: To jsou protagonisté nové kampaně značky dm pod názvem „Respekt“. Každá ze 7 osobností je ztělesněním jedné ze 7 vlastností, které společně symbolizují hodnoty dm drogerie markt. Poselstvím kampaně je ukázat člověka v jeho jedinečnosti, mnohotvárnosti a vyjádřit mu respekt a uznání. Od ledna doprovází kampaň také nové reklamní spoty.
Jednou z tváří kampaně je Claudia, slepá malířka. Jak sama říká: „Když maluji, zapomenu, že jsem slepá.“
„Hodnoty jako respekt a jedinečnost jsou hluboce zakořeněny i ve filozofii společnosti dm. Žijí nejen v každodenním kontaktu se zákazníky, ale také v rámci samotné společnosti. Být člověkem znamená vyznačovat se určitými vlastnostmi. A být člověkem v dm znamená být respektován takový, jaký jsem. Každého zákazníka vnímáme jako jedinečnou osobnost, a tak k němu i přistupujeme,“ uvádí Martina Horká, jednatelka dm.
Tváří kampaně ukazující na výjimečnost každého z nás je sedm osob. Stejně jako v předchozích kampaních, ani v této nefigurují modelové či herci. dm v sedmi krátkých portrétech postupně představí skutečné příběhy reálných lidí, kteří se vyznačují určitou vlastností, jež výrazně ovlivňuje jejich život. Díky ní jsou jedineční. Nezáleží na tom, zda nás tato vlastnost překvapuje či nám imponuje. Respekt si zaslouží všichni.
Například malířka Claudia, která ve dvaceti letech oslepla. Ani po zákeřné nemoci nepřestala malovat. Projevila se u ní jedinečná vlastnost: rychlá reakce na změnu a přizpůsobení se novým podmínkám. Nebo Lois, jenž zasvětil svůj život horám, a kromě toho se sám naučil hrát na 40 hudebních nástrojů. Svou radost z hudby předává ostatním při koncertech vážné hudby v poutním kostele.
„Člověk jako každý jiný. Výjimečný.“ – tak zní moto nové kampaně, která odkazuje na známé dm poselství: „Zde jsem člověkem, zde nakupuji.“ Martina Horká uvádí, že kampaň Respekt pohlíží na téma lidské existence novým pohledem: „Bytí člověka je definováno určitými základy. Uznání lidí v jejich důstojnosti a takových, jací jsou – to je charakteristické pro respekt. A také pro dm, jejíž hodnoty se odráží ve slibu značky a v jejím chování k zákazníkům i spolupracovníkům.“
Příběhy sedmi osobností, jejichž rozmanitost reprezentují vlastnosti jako je houževnatost, empatie, vytrvalost, sebekontrola, týmový duch, vnitřní motivace nebo seberealizace, jsou k dispozici na webových stránkách dm a během ledna a února budou představeny také v televizi. Téma nové kampaně se postupně promítne do všech komunikačních kanálů.
dm drogerie a NejBusiness.cz
3.1.2018
Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...
Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...
Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...
V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...