Chtěli jsme, aby příběh faráře Josefa Suchára a Sdružení Neratov, současné tváře našeho komunikačního konceptu Když ve vás někdo věří, dokážete víc, znalo co nejvíce lidí. Výrazně jsme vsadili na facebook, a to i formou přímých přenosů z neratovských chráněných dílen. Průměrně je vidělo 340 000 unikátních uživatelů. K dnešnímu dni jsme na facebooku příběhem Sdružení Neratov zasáhli už 1 940 000 unikátních uživatelů.
Každý měsíc je na facebooku aktivních téměř pět milionů uživatelů, každý den 3, 8 milionů, většinou na mobilním zařízení. A to je více potenciálních diváků než může v současné době nabídnou jakákoli televize. Navíc je facebook interaktivní - lidé mohou okamžitě komentovat naše vysílání a my jim ihned odpovídat a ještě v přímém přenosu pro ně nachystat originální dárky. Během přenosů tak vzniklo více než 150 personalizovaných dárků z neratovských chráněných dílen - keramických hrnečků a textilních chňapek.
Během přenosů si mohli diváci připomenout také náš aktuální televizní spot a dokument o Sdružení Neratov. Na livestreaming byla navázaná další komunikace, která zvala na jeho sledování před samotným zahájením série i mezi jednotlivými vysíláními. Jednou z upoutávek na živé vysílání bylo video, které vzniklo v Galerii Harfa, kde si nakupující mohli prostřednictvím interaktivního city lightu vybrat, jaký dárek chtějí pod stromeček poslat svým blízkým. Koncept interaktivního CLV byl v České republice použitý vůbec poprvé.
Z neratovského studia jsme vysílali od pondělí 4. prosince do čtvrtka 7. prosince, vždy dvě hodiny denně. Improvizované studio vzniklo v textilní dílně Sdružení Neratov, v podkroví dílen Kopeček v Bartošovicích v Orlických horách. V roli moderátorů se vystřídali Míra a Zorka Hejdovi. Na křesla hostů usedli zejména zástupci Sdružení Neratov, ale i České spořitelny a její nadace. Postupně se tak diváci mohli seznámit nejen s historií i budoucími plány Sdružení Neratov, ale dozvěděli se také jak se v Orlických horách slaví svátky i co je důležité pro integraci lidí s mentálním postižením a co pro ně dělá neratovská speciální škola. A jak je s tím vším spojená Česká spořitelna. Koncept jsme připravili spolu s naší kreativní agenturou Y&R.
Aktuálně může veřejnost Sdružení Neratov spolu s námi podpořit ve vánoční kampani www.mamesicodat.cz a rozhodnout, v jakém poměru rozdělíme půl milionu korun mezi šest neziskových organizací, s nimiž dlouhodobě spolupracujeme. Jednou z nich je právě Neratov. Česká spořitelna, a. s.
Česká spořitelna, a. s. a NejBusiness.cz
20.12.2017
VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...