Patnáct korejských blogerů se utkalo o nejzajímavější prezentaci České republiky na sociálních sítích. Společnou kampaň zorganizovalo zahraniční zastoupení CzechTourism v Soulu ve spolupráci s CK Naeil Tour, korejskou pobočkou fotografického gigantu Olympus, a leteckou společností Qatar Airways.
Nejlepší bloger získal v rámci propagační akce, která se těšila velkému ohlasu, volnou letenku na jednu cestu po světě.
Kampaň byla spuštěna v létě akviziční výzvou k blogerskému tripu, na kterou se přihlásilo více než 300 zájemců. V září dorazilo patnáct vybraných cestovatelských blogerů a populárních fotografů na jižní Moravu, do Brna, Olomouce a do Kroměříže, aby mohli poznávat nejen tamní památky UNESCO, ale i speciality a tradice České republiky.
Z této cesty, na které spolupracovaly partnerské organizace – město Brno, Centrála cestovního ruchu Jižní Moravy, Střední Moravy a Východní Moravy, město Olomouc a Kroměřížsko - publikovali účastníci po dva měsíce své příspěvky. Na blozích bylo publikováno celkem 171 příspěvků, 273 příspěvků vzniklo pro sociální síť Instagram a další pro Twitter, YouTube a Naver TV. Příspěvky zhlédlo téměř 10 milionů followerů.
„V Koreji jsou sociální sítě mnohem rozvinutější a mají zde větší vliv než u nás. Průměrný Korejec se na cestách po zahraničních destinacích nejčastěji orientuje právě podle zkušeností dalších krajanů, které cíleně hledá na korejských sociálních sítích. Spoluprací s tamními influencery či cestovatelskými komunitami může centrála cestovního ruchu cíleně ovlivňovat preference individuálních turistů i napomáhat rozvoji destinací,“ vysvětluje Michal Procházka, ředitel zastoupení agentury CzechTourism v Koreji. Pro hotely, restaurace, produkty aktivní turistiky nebo třeba hostely je tak důležité, aby se na korejských blogerských platformách objevily – ať už na naver.com nebo daum.com.
„Pro nás byla v kampani důležitá nejen tvorba kvalitních fotomateriálů, ale i samotná inspekční cesta. Při té nám blogeři pomohli představit infrastrukturu, se kterou se při cestování po jižní či střední Moravě setkali, nebo zázemí brněnské metropole. Vzhledem k existující jazykové i kulturní bariéře potřebují korejští turisté nalézt na sociálních sítích podrobnější návod, jak dojet například z Brna do Lednice přes Podivín,“ dodává Michal Procházka.
Kampaň byla zároveň příležitostí k představení nového spojení do Prahy, které nabízí od srpna letošního roku ze Soulu přes Dauhá aerolinka Qatar Airways. „V situaci vysokého nárůstu incomingové turistiky z Koreje je pro nás každé další nové letecké spojení důležité a vítané, navíc s partnerem, který má zájem o rozvoj naší destinace,“ uzavírá Procházka.
Počet individuálních turistů z Koreje v posledním období prudce roste. Přijíždí více mladých žen ve věku 20–30 let, ale i rodin s dětmi či bonitnější klientela, která si vybírá náročnější a kvalitnější produkty, než klasičtí turisté balíčkových zájezdů. Za první tři čtvrtletí roku 2017 přicestovalo do České republiky podle údajů Českého statistického úřadu 329 tisíc Korejců, z nichž více než polovinu tvoří právě samostatní cestovatelé, a jedna čtvrtina z nich směřuje mimo Prahu i do regionů. Průměrná doba pobytu v České republice se v případě individuálních turistů pohybuje kolem 3 nocí. A to zejména v populárních kombinacích s návštěvou Rakouska, Maďarska, ale například i Francie či Švýcarska.
CzechTourism a NejBusiness.cz
20.12.2017
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...