Nový prodejní koncept MAKRO Inspirace, úspěšně odzkoušený na pražských Stodůlkách, se rozšiřuje na ostatní prodejny. Součástí je i obohacení sortimentu všech prodejen o 440 nejžádanějších položek, které oživí vánoční nabídku.
Atraktivní nabídka stavící na gastronomických specialitách a lokálních produktech. To je hlavní lákadlo, které se MAKRO po úspěšném testování v Praze na Stodůlkách, rozhodlo rozšířit i na další pobočky.
Projekt odstartoval letos v září v pražských Stodůlkách, kde vybudovali novou pekárnu, rozšířili oddělení ovoce a zeleniny a postavili otevřenou kuchyni pro inspirační workshopy se zákazníky přímo v prodejně. Změnil se kompletně i vnitřní vzhled obchodu, prostorové uspořádání jednotlivých oddělení a vzniklo místo pro neformální setkávání zákazníků. Zásadní změnou pak bylo zalistování 3 500 nových produktů, které odpovídají současným trendům v gastronomii a zdravé výživě. Po úspěšném startu se MAKRO rozhodlo okamžitě zařadit do prodeje na všech prodejnách 440 položek, které se nejvíce osvědčily. Cílem je dopřát všem zákazníkům před letošními Vánoci vysoce žádaný a trendový sortiment.
Od listopadu 2017 se do stálého sortimentu všech českých prodejen zařazuje na 400 produktů, které při testování na Stodůlkách sklidily nejpozitivnější ohlasy ze strany zákazníků a zároveň je možné jejich dodávkami pokrýt poptávku celé sítě MAKRO ČR. „Vedle rozšíření nabídky delikates, jsme se zaměřili na oblast zdravého stravování a organických potravin včetně tzv. superpotravin. Nově tak v každé prodejně MAKRO zákazníci pořídí například produkty County Life, Nutrifree, Nutrisi, ale i zeleninové chipsy Tretter´s, limonády Jarritos či Fentimans,“ vypočítává nové produkty Romana Nýdrle, manažerka komunikace MAKRO.
Dalším bodem konceptu je úzká spolupráce s lokálními dodavateli a producenty, na niž se aktuálně v MAKRO zaměřují. Každá prodejna průběžně zařazuje do prodeje výrobky dodavatelů z regionu. Jde především o farmáře, pekaře, cukráře či výrobce regionálních specialit. „Spolupráce s farmáři a místními dodavateli z regionu naplňuje naše poslání pomáhat podnikatelům růst. Navíc tím reagujeme na rostoucí poptávku po autentických produktech vysoké kvality. Další výhodou je udržitelnost – dává smysl preferovat farmáře z regionu a šetřit životní prostředí. Skvělým příkladem je spolupráce s brněnskou farmou Ráječek. Začínali s námi jako lokální dodavatel brněnské pobočky a dnes dodávají do celé prodejní sítě. Vedle tradičních salátů pro nás začali letos pěstovat i rajčata,“ vysvětluje Romana Nýdrle.
Při dalších úpravách prodejen bude MAKRO vždy přihlížet ke specifickým potřebám regionu. Změnám předchází detailní průzkum zákaznických potřeb. Jedno však mají koncepty pro všechny prodejny společné, a to posloužit jako místo, kde se zákazníci mohou setkávat, sdílet své zážitky, nechat se inspirovat a naučit se něco nového.
MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o. a NejBusiness.cz
17.12.2017
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...