O2 pro své zákazníky mění prodejny po celé republice

O2 pro své zákazníky mění prodejny po celé republice

Operátor O2 kompletně mění koncept všech svých prodejen. Změna se týká nejen designu, ale také způsobu obsluhy zákazníků. Do konce roku otevře O2 prvních deset obchodů v nové podobě, během dvou let se však změní všech 150 prodejen napříč republikou.

O2 tak ustupuje od mezinárodního konceptu a své prodejny více přizpůsobuje zvyklostem českých zákazníků. "Stále více lidí své požadavky řeší po telefonu nebo v online samoobsluze. Naše statistiky návštěvnosti však potvrzují, že na druhou stranu řada zákazníků stále preferuje návštěvu prodejny, a to především ze dvou důvodů - chtějí přímý lidský kontakt a také si osahat, jak některá zařízení ve skutečnosti fungují. Proto jsme při redesignu kladli velký důraz na lidskou interakci mezi konzultantem a zákazníkem," popisuje ředitel marketingu a retailu v O2 Richard Siebenstich.

Vizuální koncept nových prodejen kombinuje moderní styl s přírodními materiály, které navozují v prostoru útulnou atmosféru. Obslužné pulty nahradily stoly s pohodlnými křesílky. Dřevo doplňují živé rostliny, hraje podkresová hudba a v prodejně je cítit lehká vůně. Základním symbolem v prodejně je kruh. V jejím středu je umístěno tzv. kruhové oko zobrazující krajinu, která zákazníky vizuálně vtáhne do prodejny a umocní atmosféru místa. O2 na novém konceptu spolupracovalo s agenturou Moris Design.

Počet konzultantů se zvýší o pětinu

Prodejny O2 navštíví zhruba půl milionu zákazníků měsíčně. "Abychom byli schopni zákazníky lépe obsloužit, budeme v průběhu následujících dvou let navyšovat počet prodejen, konzultantů i specialistů O2 Guru," popisuje Richard Siebenstich. O2 do změny prodejen investuje v průběhu následujících roků stovky milionů korun. "Zvládneme však obsloužit více zákazníků, proto věříme, že se nám tato investice vrátí," vysvětluje Siebenstich.

Útulné prostředí doplněné technologiemi

Své místo mají v prodejnách samozřejmě i digitální technologie. V rámci nového konceptu O2 odstupuje od maket a bude vystavovat pouze funkční zařízení, a to nejen mobily, ale také tablety, chytré hodinky a modemy. "Na displeji chytrých telefonů budeme zobrazovat konkrétní sdělení s proklikem na náš web, kde se zákazníci dozvědí více informací o daném přístroji. Na displeji se zároveň může automaticky objevovat například informace o akční nabídce. Jde o komplexní systém, který nám umožňuje řídit interakci zákazníka s přístrojem. Z analytických dat pak dokážeme vyčíst, o jaká zařízení se zákazníci nejvíce zajímají," popisuje Richard Siebenstich. Vybrané doposud tištěné marketingové nabídky už budou jen v digitální podobě. Samozřejmostí pak je, že se zákazníci mohou zdarma připojit k WiFi.

Nestandardní požadavky zákazníků řeší O2 pomocí technologie od společnosti Mluvii, která přes videohovor nebo chat propojí konzultanty na prodejně se specialisty. Na vybraných prodejnách O2 plánuje pilotně nasadit také novou technologii rozeznávání obličejů (tzv. Face Recognition), které podle základních parametrů jako je pohlaví a věk umožňuje přizpůsobovat zobrazovaný obsah, aby byl pro daného zákazníka co nejrelevantnější.

Kvalitní design prodejen i produktů

O2 klade důraz nejen na design svých prodejen, ale také produktů. Minulý týden získal modem O2 Smart Box, který pro operátora navrhoval český designér a dvojnásobný držitel Red Dot Award ve strojírenské kategorii Martin Tvarůžek, Zvláštní ocenění kurátorů a poroty Czech Design Week za produkt.

Zdroj informací

O2 a NejBusiness.cz

Datum

11.12.2017

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

Reklama

Page generated in 1.3197 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál