Tuzemští podnikatelé podpořili vydání a křest knihy s názvem Smart revoluce s podtitulem Budoucnost přichází právě teď! Jedním z partnerů je společnost CENTROPOL ENERGY, a.s., jejíž firemní strategie je zaměřená právě na „chytrou energii budoucnosti“.
„Městem Synopcity vedou inteligentní dálnice s vozidly bez řidičů, autonomními vlaky a letadly, vedle nichž si to ve vakuu sviští kapsle Hyperloop Elona Muska. Jednou ze zastávek je nedaleký kosmodrom, kde právě odlétá turistický kosmický koráb. V ulicích Synopcity, města plného fascinujících chytrých budov, nabitých supermoderními technologiemi, potkáte nákupního robota uhánějícího za spěchající ženou stejně běžně jako holografické informační systémy lákající k utrácení virtuální měny tisíci způsoby. Ve chvilce klidného posezení v restauraci vaří i obsluhují androidi. Jsou rychlí, pozorní, nepotřebují pauzu na cigárko ani nevyžadují spropitné… Ale to je jen začátek“.
Zažít 66 „všedních“ zázraků v chytrém městě Synopcity můžete díky právě vydané knize Smart revoluce. Pokřtěna byla 23. listopadu večer v pražském Karlíně za účasti úspěšných podnikatelů a partnerů publikace. Jedním z nich je i společnost Centropol, kterou reprezentoval a její záměry v oblasti chytrých energií představil ředitel obchodu a strategického rozvoje Tomáš Hlaváček. Knihu křtili také Michal Postránecký z GulfCoastGreen Development Florida, zakladatel SynopCity.com, Hynek Gloser z CONSILIA FUTURA, Cyril Svozil z Fenix Group International, Petr Budiš z První certifikační autority a Jiří Konečný z ELKO EP. Moderování slavnostního setkání a představení autora publikace Kamila Mikety se zhostil manažer vnějších vztahů a mluvčí Centropolu Aleš Pospíšil. Křest osvěžil svou hrou nejchytřejší robotický klavír Steinway Spirio.
„Zážitky z jednoho dne v Synopcity jsem se rozhodl sepsat i proto, abychom s pojmem smart dokázali zacházet tak, že nebudeme budit shovívavý úsměv u těch věci skutečně znalých. A také abychom z něj smyli nános pověstné Lochnesky, o které se všichni zasvěceně baví, aniž by ji někdy spatřili,“ říká autor knihy Kamil Miketa.
Publikace vydavatelství Mladá Fronta přibližuje podnikatelské osobnosti a problémy, které díky novým technologiím začínají úspěšně řešit nebo se jim v budoucnu hodlají věnovat. Týká se to i Centropolu, který do praxe zavádí chytré technologie a vstupuje tak do „smart“ revoluce.
„Naši klienti jsou čím dál náročnější na to, kdy a jak rychle dostávají odpovědi na své i nevyřčené otázky. Proto nám v komunikaci budou pomáhat algoritmy umělé inteligence. Ty zajistí, že informace od nás budou zákazníkům doručovány v době, kdy sedí u počítače nebo telefonu, a zrovna čtou e-maily. A naši pracovníci jim mohou zavolat a začít řešit jejich problémy dříve, než se sami rozhodnou kontaktovat naše call centra,“ říká v knize majitel Centropolu Aleš Graf.
Centropol a NejBusiness.cz
11.12.2017
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...
Na letní dovolenou do zahraničí cestují čeští turisté nejčastěji autem (48 %), dále letecky (41 %),...