Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (ČPP) letos opět uspěla v projektu „Nejlepší pojišťovna“ vyhlašovaném deníkem Hospodářské noviny. Obhájila třetí místo v kategorii „Nejlepší neživotní pojišťovna“ a získala navíc třetí místo v kategorii „Klientsky nepřívětivější neživotní pojišťovna“
„Velice si vážíme toho, že v hlavní kategorii Nejlepší neživotní pojišťovna jsme opět mezi třemi nejúspěšnějšími a těší nás, že patříme mezi tři nejlepší také v kategorii Klientsky nepřívětivější neživotní pojišťovna,“ oceňuje výsledky soutěže generální ředitel ČPP Jaroslav Besperát. „Anketa patří na finančním trhu k nejobjektivnějším, komplexně hodnotí produkty a služby pojišťoven na základě detailní analýzy dat. Za obhájením našeho loňského úspěchu a ziskem další ceny stojí především kvalitní spolupráce všech zaměstnanců a špičková péče o naše klienty,“ doplnil Besperát.
V devátém ročníku projektu „Nejlepší pojišťovna“ bylo hodnoceno 14 neživotních pojišťoven. Analytici je porovnávali z hlediska produktové nabídky a služeb, dostupnosti, komunikace a celkového přístupu ke klientovi a zaměřili se i na jejich hospodářské výsledky, které vypovídají o finanční stabilitě přihlášených společností. „Soutěž prověřuje finanční instituce po všech stránkách, výsledky projektu tedy mohou být pro zákazníky spolehlivým vodítkem při výběru vhodné pojišťovny,“ zdůraznil Besperát.
ČPP patří do desítky největších pojišťoven na českém trhu. S více než 1,2 milionem smluv patří mezi tři největší hráče na trhu s povinným ručením. V roce 2016 vykázala v neživotním pojištění celkový nárůst o 7,5 % na hodnotu 6,3 mld. Kč. Podle údajů České asociace pojišťoven je také ČPP čtvrtou největší neživotní pojišťovnou. V životním pojištění dokázala v důležitém segmentu běžně placeného pojistného růst v roce 2016 o 15,7 %, což byl dvakrát po sobě nejlepší výsledek z top desítky pojišťoven na trhu.
Slavnostní vyhlášení výsledků projektu Nejlepší banka 2017 a Nejlepší pojišťovna 2017, vyhlašovaném deníkem Hospodářské noviny, proběhlo včera v prostorách České národní banky. Zpracovatelem výzkumu je agentura Datank. Projekt je realizován pod záštitou viceguvernéra České Národní banky pana Vladimíra Tomšíka.
ČPP a NejBusiness.cz
5.12.2017
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...