Canon ve své komunikaci do konce roku volí místo vánoční tématiky nové zítřky. Kampaň s názvem Nový rok. Nové příběhy. navazuje na předcházející aktivity firmy, tedy na příběhy, zachycené a vytištěné produkty Canon. Vybrané produkty s dárkem a cashbackem představí Canon prostřednictvím kampaně v on-line prostředí.
Videa a bannery budou zákazníky lákat na stránku, která jim pomůže s výběrem pravého produktu podle jejich potřeb. K výrobkům, které si vybere, může zákazník získat slevu formou cashbacku, hodnotné dárky v podobě stativu a k tiskárnám si může vybrat například fotopapíry či fotoalbum.
„Nasazení celoevropské kampaně i v ČR je známkou toho, že český trh je v rámci celého Canonu stále důležitější,“ říká Eva Kučmášová, Corporate Communications & Marketing Services Manager. „A online prostředí je pro nás priorita, proto se celá kampaň odehrává právě na internetu.“
Kampaň probíhá od 1. listopadu do konce ledna 2018.
Canon a NejBusiness.cz
26.11.2017
Celkem 18 969 provedených kontrol, 5 595 udělených pokut v celkové výši 468 994 500 korun, ale i 1 934...
První vysokorychlostní trať v České republice uspěla v procesu posouzení vlivů na životní prostředí (EIA)...
Členské firmy Asociace podniků českého železničního průmyslu - ACRI letos nabízejí stovky pracovních míst,...
Společnost Samsung Electronics oznámila, že uzavřela dohodu o převzetí veškerých akcií skupiny FläktGroup,...
Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...
Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...
Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...
V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...