Canon ve své komunikaci do konce roku volí místo vánoční tématiky nové zítřky. Kampaň s názvem Nový rok. Nové příběhy. navazuje na předcházející aktivity firmy, tedy na příběhy, zachycené a vytištěné produkty Canon. Vybrané produkty s dárkem a cashbackem představí Canon prostřednictvím kampaně v on-line prostředí.
Videa a bannery budou zákazníky lákat na stránku, která jim pomůže s výběrem pravého produktu podle jejich potřeb. K výrobkům, které si vybere, může zákazník získat slevu formou cashbacku, hodnotné dárky v podobě stativu a k tiskárnám si může vybrat například fotopapíry či fotoalbum.
„Nasazení celoevropské kampaně i v ČR je známkou toho, že český trh je v rámci celého Canonu stále důležitější,“ říká Eva Kučmášová, Corporate Communications & Marketing Services Manager. „A online prostředí je pro nás priorita, proto se celá kampaň odehrává právě na internetu.“
Kampaň probíhá od 1. listopadu do konce ledna 2018.
Canon a NejBusiness.cz
26.11.2017
VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...