Více než milion zákazníků obchodů Albert svými hlasy rozhodlo o nejlepších projektech na podporu dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí z jejich okolí. Charitativní akce „Bertík pomáhá“ probíhala od 27. září až do 24. října ve všech supermarketech i hypermarketech Albert po celém Česku. Nakupující prostřednictvím žetonků-Bertíků podpořili celkem 80 projektů a Nadační fond Albert mezi ně rozdělil částku 3,6 milionů korun.
Hlasy jsou sečtené. Pro letošní rok jsou známí vítěze ve všech 40 regionech, kde mohli zákazníci svými hlasy podpořit dobročinné projekty zaměřující se na děti ze sociálně ohroženého prostředí.
„Velmi nás těší, že se díky běžnému nákupu v Albertu mohli lidé blíže seznámit s činností prospěšných organizací či dětských domovů v jejich okolí a organizace naopak měly možnost představit svou práci veřejnosti, říká Petra Režná, programová manažerka Nadačního fondu Albert, a doplňuje: „Zákazníci letos podpořili například doučování, dětské tábory či různorodé volnočasové aktivity pro děti a patří jim za to naše velké poděkování,“
V každém regionu se klání o hlasy zákazníků zúčastnily dva nejlepší projekty vybrané odborníky. Ten, který obdržel více žetonků - bertíků, získal od Nadačního fondu Albert příspěvek na realizaci svého projektu ve výši 55 tisíc korun, druhý pak 35 tisíc korun. Celkově bylo mezi projekty rozděleno 3,6 milionů korun.
Absolutním vítězem, co se týče počtu hlasů, se stal projekt organizace Podané ruce z Brna, kterému zákaznici vhodili přes 60 tisíc Bertíků. Projekt se zaměřuje na bezpečnější svět pro děti ze sociálně slabých rodin.
Princip hlasování fungoval jednoduše. Za každý nákup nad 200 korun v obchodech Albert obdrželi zákazníci u pokladny jeden žeton – Bertík. Ten pak stačilo vhodit do hlasovacího boxu umístěného za pokladnami. Celkově zákazníci vhodili do hlasovacích boxů přibližně 1 300 000 žetonů.
Charitativní kampaň „Bertík pomáhá“ navazuje na úspěšný projekt S Bertíkem za dětským úsměvem, který slavil úspěch v letech 1999–2012. Nadační fond Albert skrze něj podpořil stovky projektů, mezi které rozdělil částkou přesahující 80 milionů korun. Oblíbená kampaň se do prodejen Albert vrátila minulý rok, kdy nakupující vhodili do boxů přes půl milionu žetonků a rozhodli o desítkách dobročinných projektů.
Albert a NejBusiness.cz
21.11.2017
Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...
Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...
Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...
V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...