Více než milion zákazníků obchodů Albert svými hlasy rozhodlo o nejlepších projektech na podporu dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí z jejich okolí. Charitativní akce „Bertík pomáhá“ probíhala od 27. září až do 24. října ve všech supermarketech i hypermarketech Albert po celém Česku. Nakupující prostřednictvím žetonků-Bertíků podpořili celkem 80 projektů a Nadační fond Albert mezi ně rozdělil částku 3,6 milionů korun.
Hlasy jsou sečtené. Pro letošní rok jsou známí vítěze ve všech 40 regionech, kde mohli zákazníci svými hlasy podpořit dobročinné projekty zaměřující se na děti ze sociálně ohroženého prostředí.
„Velmi nás těší, že se díky běžnému nákupu v Albertu mohli lidé blíže seznámit s činností prospěšných organizací či dětských domovů v jejich okolí a organizace naopak měly možnost představit svou práci veřejnosti, říká Petra Režná, programová manažerka Nadačního fondu Albert, a doplňuje: „Zákazníci letos podpořili například doučování, dětské tábory či různorodé volnočasové aktivity pro děti a patří jim za to naše velké poděkování,“
V každém regionu se klání o hlasy zákazníků zúčastnily dva nejlepší projekty vybrané odborníky. Ten, který obdržel více žetonků - bertíků, získal od Nadačního fondu Albert příspěvek na realizaci svého projektu ve výši 55 tisíc korun, druhý pak 35 tisíc korun. Celkově bylo mezi projekty rozděleno 3,6 milionů korun.
Absolutním vítězem, co se týče počtu hlasů, se stal projekt organizace Podané ruce z Brna, kterému zákaznici vhodili přes 60 tisíc Bertíků. Projekt se zaměřuje na bezpečnější svět pro děti ze sociálně slabých rodin.
Princip hlasování fungoval jednoduše. Za každý nákup nad 200 korun v obchodech Albert obdrželi zákazníci u pokladny jeden žeton – Bertík. Ten pak stačilo vhodit do hlasovacího boxu umístěného za pokladnami. Celkově zákazníci vhodili do hlasovacích boxů přibližně 1 300 000 žetonů.
Charitativní kampaň „Bertík pomáhá“ navazuje na úspěšný projekt S Bertíkem za dětským úsměvem, který slavil úspěch v letech 1999–2012. Nadační fond Albert skrze něj podpořil stovky projektů, mezi které rozdělil částkou přesahující 80 milionů korun. Oblíbená kampaň se do prodejen Albert vrátila minulý rok, kdy nakupující vhodili do boxů přes půl milionu žetonků a rozhodli o desítkách dobročinných projektů.
Albert a NejBusiness.cz
21.11.2017
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...
Na letní dovolenou do zahraničí cestují čeští turisté nejčastěji autem (48 %), dále letecky (41 %),...