Dodavatelé z Polska, České republiky, Slovenska a Maďarska mají nyní přístup k interaktivní platformě, která pomáhá k přímému kontaktu a výměně zkušeností. Zároveň Tesco informovalo o nových způsobech podpory dodavatelů v boji proti plýtvání potravinami.
Během dodavatelské konference Tesco v Budapešti Matt Simister, generální ředitel pro střední Evropu, všechny ujistil o tom, že se Tesco soustředí na podporu dodavatelů v boji s potravinovým odpadem a na nové způsoby využití nestandardních produktů. Názorným příkladem takové podpory je projekt Perfectly Imperfect, který umožnil neperfektní zeleninu zařadit do běžného prodeje. Ovoce a zelenina ve výborné kvalitě se totiž často vyhazuje z důvodu nesplnění požadovaných kritérií na váhu, tvar či velikost. Tyto produkty jsou však společností Tesco od dodavatelů přijímány a nabízeny se slevou kolem 20 procent. Nabídka se mění v závislosti na sezonnosti. Společnost Tesco zároveň vyzvala všechny dodavatele, aby se zapojili do předvánoční potravinové sbírky pro lidi v nouzi.
“V Tescu nemáme čas na plýtvání, zavázali jsme se snížit množství potravinového odpadu. Jako jeden z největších maloobchodních prodejců potravin na světě hrajeme zásadní roli v celosvětovém boji proti plýtvání potravinami a tuto zodpovědnost bereme velmi vážně. Velmi rádi vidíme, že naši dodavatelé chtějí jít po této cestě s námi,” uvedl Matt Simister, generální ředitel Tesco pro střední Evropu.
Společnost také informovala o úspěšném srpnovém spuštění Dodavatelské sítě. Hlavním cílem vylepšené verze interaktivní platformy je podpora spolupráce, inovací a udržitelnosti napříč středoevropskými dodavateli i dodavateli, které má společnost po celém světě. Dodavatelská síť pomůže Tesco partnerům sdílet příležitosti a výzvy v poskytování kvalitních, cenově dostupných a udržitelných produktů zákazníkům společnosti Tesco. Členové se mohou spojit s týmy Tesco i dalšími dodavateli a navzájem se od sebe učit a to ve střední Evropě i jinde ve světě.
"Po uplynutí dvou měsíců od zahájení naší platformy můžeme být opravdu spokojení, že středoevropští dodavatelé mají takový zájem připojit se k naší síti a využít nové příležitosti. Naší vizí je vybudovat silná partnerství mezi Tescem," říká Jamie Walker, produktový ředitel Tesco pro střední Evropu.
Pro společnost Tesco je úzká spolupráce s dodavateli klíčová. Ve střední Evropě společnost vytvořila specializovaný tým odpovědný za podporu komunikace mezi partnery. Nyní se mohou dodavatelé jednou ročně připojit ke středoevropské konferenci dodavatelů organizované v různých zemích. Letošní konference se zúčastnilo téměř 1500 dodavatelů z Polska, České republiky, Slovenska a Maďarska. Pro kontinuální zajištění informovanosti, obchodní partneři obdrží informační bulletiny dodavatelů a v případě jakýchkoli otázek či potíží mohou využít Linku pomoci pro dodavatele.
Tesco a NejBusiness.cz
30.10.2017
Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...
Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...
Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...
V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...