Nové přístupy k navrhování pracovního prostoru byly tématem interaktivní konference TECHOCon 2017 – The Workplace of the Future. Akci plnou netradičních workshopů s předními českými i evropskými designéry a zástupci interiérových firem uspořádala 19. října ve svém showroomu skupina TECHO, největší český výrobce a dodavatel kancelářského nábytku a interiérů v České republice. Pozvání na konferenci přijal mimo jiné Jason Harper, Real Estate Project Executive pro Evropu, Střední východ a Afriku ze společnosti Google.
„Cílem konference bylo představit nové trendy a inovace v oblasti pracovního prostředí. Pozitivní ohlasy odborné veřejnosti po skončení prvního ročníku nás utvrzují v tom, že podobné aktivity mají u nás smysl a že v nich chceme pokračovat,“ říká Milan Začal.
„Rádi bychom i nadále přinášeli inspiraci pro všechny, kteří se věnují našemu oboru a chtějí společně s námi rozvíjet vizi kanceláří budoucnosti. Věříme, že se TECHOCon stane každoroční tradicí,“ doplňuje Šimon Opekar.
TECHOCon se uskutečnil 19. října 2017 v showroomu firmy TECHO a nabídl návštěvníkům celodenní program plný netradičních workshopů s předními českými i zahraničními kreativci a představiteli komerčních interiérových firem. Mezi hlavní témata patřila ergonomie, akustika a integrace nových technologií. Svou vizi budoucnosti představili zástupci firem Ahrend, Gispen, Démos, EGGER, Rim, Janků Podlahy, Ecophon, Humanscale, Bachmann, 720°, VRgineers nebo deberenn.
Tomáš Ctibor, specialista na plánování měst popsal, jak by mohla vypadat budoucnost lidí ve městech. Díky Eduardovi Forejtovi, řediteli rozvoje společnosti JLL, měli návštěvníci možnost nahlédnout do hlav zaměstnanců firem a seznámit se s tím, co preferují nové generace při výběru svého budoucího pracoviště. „V budoucnu by měl být pracovní prostor osobitější, aby si zaměstnanci mohli sami přizpůsobit pracovní prostředí dle vlastních preferencí, neboť průzkumy chování zaměstnanců jednoznačně skloňují štěstí zaměstnance jako klíč k vyšší produktivitě, ale i kreativitě. Všechny prvky kanceláří tak musí být dostatečně flexibilní a ohleduplné, aby nebyly zdrojem přílišných omezení "svobody" zaměstnance," říká Petr Hampl, obchodní ředitel společnosti TECHO.
Vrcholem večera byla přednáška Jasona Harpera, Real Estate Project Executive pro Evropu, Střední východ a Afriku ze společnosti Google. V následné diskuzi s Petrem Šimůnkem, šéfredaktorem české verze časopisu Forbes, detailně představil, jak společnost Google vyhodnocuje data a zpětnou vazbu od zaměstnanců, aby dokázala průběžně zvyšovat jejich spokojenost a produktivitu práce.
TECHO a NejBusiness.cz
26.10.2017
V Praze na Palmovce zahájila od května svou činnost nejmodernější veterinární klinika v České republice....
VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...